خبرگزاری کار ایران

همکاری با فدراسیون فوتبال دارد به ضرر ما تمام می‌شود؛

صحبت‌های مدیرعامل سایپا در خصوص مهدی رحمتی و سربازی مهدی ترابی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۸۷۵

مدیرعامل سایپا نسبت به صحبت‌هایی که در خصوص سربازی مهدی ترابی و جذب مهدی رحمتی واکنش نشان داد.

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عدم اجازه خروج مهدی ترابی از ایران به همراه تیم ملی به دلیل مشمول خدمت شدن اظهار داشت: من تا این لحظه خبری در مورد اینکه ترابی سرباز شده باشد ندارم و اگر این بازیکن مشمول خدمت شده بود باید به ما ابلاغ می‌شد ولی تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است. در مورد اینکه چرا او نتوانست همراه تیم ملی به اتریش برود هم اطلاعی ندارم و بهتر است از مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال در این مورد سوال شود ولی بعید می‌دانم ترابی سرباز شده باشد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سایپا به دنبال جذب مهدی رحمتی است گفت: ما سه دروازه‌بان آماده در تیم خودمان داریم و در چنین شرایطی منطقی نیست که دنبال جذب گلر باشیم و هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم. انتقاداتی هم که به عملکرد اخباری می‌شود را قبول ندارم و روی بیشتر گل‌هایی که ما دریافت می‌کنیم خط دفاع مقصر است و عملکرد اخباری رضایت ما را جلب کرده است.

مدیرعامل سایپا در مورد بازیکنان ملی‌پوش تیم‌های رده‌های مختلف گفت: ما 23 بازیکن ملی‌پوش در رده‌های مختلف داریم و همیشه با فدراسیون فوتبال همکاری داشته‌ایم ولی این همکاری متاسفانه یک طرفه بوده است. ما دو بازیکن جوانان را اعلام نیاز کردیم ولی با درخواست ما موافقت نشد و از طرفی دیگر چند باشگاه به بازیکن خود را در اختیار تیم ملی قرار ندادند و هیچ اتفاقی برای آنها نیفتاده است و به نظر می‌رسد همکاری با فدراسیون فوتبال به ضرر ما تمام شود. ما دو بازیکن خودمان را به تیم ملی دادیم و مصدوم به ما پس دادند و چه کسی جوابگو است؟

درویش در مورد جام شهدا هم عنوان کرد: این یک تورنمنت تدارکاتی خوب برای ما و 3 تیم دیگر است که در شرایط تعطیلی لیگ انجام شده است و خوشبختانه به فینال رقابت‌ها صعود کردیم.

وی در پایان در مورد نتایج سایپا در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: از بازی تیم راضی هستیم ولی از نتایج نه. تیم در هفته‌های اخیر درگیر مسائلی از جمله مصدومیت و اشتباهات داوری بودیم که روی نتایج تاثیر مستقیم داشت. رئیس کمیته داوران ضرر ما از اشتباهات داوری را تایید کرد ولی مگر امتیازات از دست رفته بر می‌گردد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز