خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان:

پورقاز بازی تراکتورسازی را هم از دست داد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۳۱۵

مدافع سپاهان در دیدار هفته دوازدهم مقابل تراکتورسازی حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در حالیکه در شرایط خوبی در جدول قرار ندارد باید در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی برود و در این دیدار هم مثل همیشه با مصدومیت چند بازیکنش مواجه خواهد بود.

در حال حاضر حسن جعفری و عزت‌‌الله پورقاز دو بازیکن مصدوم سپاهان هستند که جدا از سایر بازیکنان مشغول کارهای درمانی خود هستند تا هر چه زودتر آماده حضور در میادین شوند.

جعفری که در تمرینات تیم از ناحیه عضله ران دچار کشیدگی شده بود مدتی است که قادر به همراهی تیمش نیست ولی در مورد او شنیده می‌شود طی یک یا دو روز آینده به تمرینات گروهی اضافه شده و کارهای سبک خود را شروع خواهد کرد ولی در مورد حضور یا عدم حضورش در دیدار هفته دوازدهم مقابل تراکتورسازی هنوز نمی‌توان نظر قطعی داد.

عزت‌الله پورقاز، مدافع سپاهان هم که در دیدار این تیم با پرسپولیس از ناحیه مهره‌های گردن و کمر آسیب شدیدی دیده بود به دلیل خطر آسیب رسدن به نخاع تحت مراحل درمانی ویژه بود و به سفارش پزشکان در مورد بازی دادن به او ریسک نکرده و تا کنون نتوانسته به تمرینات تیم بازگردد.

قرار است به زودی مجدداً از مهره‌های پورقاز عکس‌برداری شود تا روند بهبودی این بازیکن بررسی شده و زمان بازگشتش به میادین معلوم شود ولی او قطعاً مقابل سپاهان بازی نمی‌کند.

عباس ربیعی، پزشک سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز