خبرگزاری کار ایران

با توجه به چینش صورت گرفته شاید شاهد ادامه روند موجود باشیم

ساعی: نیازی به جایگاه تکواندوی ایران ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۱۸۳

قهرمان اسطوره ای تکواندوی ایران گفت: من هادی ساعی هستم و هیچ احتیاجی به جایگاه تکواندوی ایران ندارم زیرا چون جایگاه خودم را دارم.

هادی ساعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در مورد انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: به دلیل اینکه احساس کردم افرادی هستند که می‌توانند به تکواندوی ایران کمک کنند در انتخابات حاضر نشدم. البته در کنار این موضوع خواستم به آقایان ثابت کنم که به دنبال ریاست و کسب جایگاه در تکواندوی ایران نیستم.

وی ادامه داد: به اندازه کافی جایگاه در تکواندوی دنیا و ایران دارم که احتیاجی به جایگاه تکواندو در درون کشور نداشته باشم. هادی ساعی در همه جا شناخته شده است و نیازی به این حرف ها ندارد.

قهرمان تکواندوی المپیک عنوان کرد: در مورد انتخابات هم باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به چیدمان صورت گرفته اید شاهد ادامه روند موجود در تکواندو باشیم اما سوی مقابل جامعه این رشته المپیکی به بلوغ رسیده اند و قطعا به دنبال تزریق خون تازه به تکواندو هستند. به هر صورت امیدوارم شاهد برگزاری انتخاباتی خوب و عادلانه باشیم.

ساعی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران نیز گفت: تقریبا 10 سال است که ریاست این کمیسیون را در اختیار دارم و در این مدت نیز تلاش کردیم که نحوه انتخاب اعضا رای گیری صورت بگیرد. خوشبختانه این اتفاق افتاد و حالا خود ورزشکاران در مورد این موضوع تصمیم گیری کردند. ایران یکی از معدود کشورهایی است که به این ترتیب اعضای کمیسیون ورزشکاران را انتخاب می کند.

وی تصریح کرد: 6 نفر از اعضاء در انتخابات کمیته حاضر خواهند بود و از این تعداد یک نفر هم در کمیته اجرایی کمیته مشغول می شود تا به این ترتیب تقریبا  10 درصد از عضای مجمع از کمیسیون باشد. به هر صورت کمیسیون ورزشکاران تنها کمیسیونی است که می تواند مستقیما با ioc مکاتبه داشته باشد و ioc هم برای این بخش حساسیت و توجه خاصی دارد. 

گفت‌و‌گو: سید ایمان میری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز