خبرگزاری کار ایران

میراثی که طاهری از خودش به جای گذاشته است؛

مصائب مدیرعامل جدید پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۸۴۷

مدیرعامل جدید پرسپولیس کار دشواری در این تیم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی‌اکبر طاهری شب گذشته از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا داد و اعلام کرد دیگر به هیچ وجه به این باشگاه باز نخواهد گشت. این اتفاق در حالی رخ داد که سرخپوشان پایتخت حال و روز خوبی از لحاظ مدیریت ندارند و مشکلات زیادی در کمین این تیم است که به واسطه آنها شاید بدترین زمان برای جابجایی مدیریتی باشد. در این گزارش به میراثی که طاهری برای مدیر بعد از خودش گذاشته است می‌پردازیم:

 

فرصت 4 روزه تا حذف از لیگ قهرمانان آسیا

از فرصتی که AFC به 4 باشگاه ایرانی صعود کرده به لیگ قهرمانان آسیا برای تکمیل مدارک و تعیین تکلیف بدهی‌ها داده است تنها 4 روز باقی مانده است و در این شرایط تغییرات مدیریتی بدترین اتفاق برای پرسپولیس خواهد بود. در این شرایط سرخپوشان بیش از پیش خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا را احساس می‌کنند و باید دید مدیر جدید یا جانشین موقت در این فرصت کوتاه چه تصمیمی برای این مشکل خواهند داشت.

 

محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات

مشکل مهدی طارمی و شکایت ریزه‌اسپور در حال رایزنی برای کاهش و تعلیق محرومیت باشگاه بود و خبرهایی در مورد احتمال این اتفاق وجود داشت ولی تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است و تغییرات مدیریتی هم در این شرایط می‌تواند اندک شانس سرخپوشان برای تغییر حکم را از بین ببرد. در صورتی که این حکم اجرایی شود تازه شروع کار سخت مدیریت جدید پرسپولیس خواهد بود.

 

تمدید قرارداد با برانکو

سرمربی سرخپوشان تا این لحظه زیر بار تمدید قرارداد نرفته است و هربار در این مورد از او سوال می‌شود به نوعی از پاسخ دادن طفره می‌رود تا نشان دهد تصمیمش هنوز برای ماندن در پرسپولیس قطعی نیست. با توجه به رابطه خوبی که میان برانکو و طاهری وجود داشت، احتمال تمدید قرارداد او بیشتر بود ولی باید دید مدیریت جدید می‌تواند با سرمربی باشگاه به تعامل برسد یا نه.

 

تمدید قرارداد با بازیکنان

مهدی طارمی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، بوژیدار رادوشوویچ، محسن مسلمان، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود و مشکلی که در این میان وجود دارد محرومیت باشگاه از جذب بازیکن جدید است. در این شرایط تنها چاره پرسپولیس تمدید با بازیکنانش است و این موضوع هم می‌تواند شرایط مالی بازیکنان برای ماندن را سخت‌تر کند و اگر هرکدام از این نفرات جدا شوند هم این باشگاه با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

 

کوه سنگین بدهی‌ها

پرسپولیس از تیم‌های پرهزینه سال‌های اخیر بوده است و با وجود طرح‌های درآمدزایی بازهم به تراز مالی نرسیده است و حل و فصل کردن پرونده سنگین مانوئل ژوزه باعث شده کفگیر باشگاه تا حد زیادی به ته دیگ بخورد و در این شرایط با گذر زمان کوه بدهی‌های باشگاه سنگین‌ و سنگین‌تر خواهد شد و مدیرعامل جدید سرخپوشان کار سختی در حل و فصل آن خواهد داشت.

 

نتایج خوب

یک قهرمانی در لیگ برتر، یک نایب قهرمانی در لیگ برتر، صعود به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا و تحویل دادن تیم در رتبه دوم جدول نشان از این دارد که پرسپولیس در دوران مدیریت طاهری نتایج خوبی کسب کرده است و با توجه به اینکه مشکلاتی که در بالا ذکر شد احتمال افت نتایج تیم را در آینده زیاد می‌کرد، در هر صورت رفتن طاهری و آمدن مدیر جدید باعث می‌شود نتایج دو مدیرعامل با یکدیگر مقایسه شود و این هم کار مدیر جدید را دشوار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز