خبرگزاری کار ایران

واکنش برهانی به حضور جادوگر در فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۶۷

مهاجم سابق استقلال در گفتگویی جذاب درباره اتفاقات عجیب بوجود آمده در لیگ یک توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی در حاشیه مراسم سالگرد مرحوم منصور پورحیدری درباره جدایی از تیم جوانان داماش گفت: دوست نداشتم یک سری اصول را زیر پا بگذارم و این شد که از باشگاه جدا شدم. نمی خواستم دخالتی در کارم باشد و به همین دلیل جدا شدم. در این 6ماه خیلی تجربه مربیگری کسب کردم و درسته خیلی خوب تمام نشد ولی همینکه خاطرات اگرچه بدی هم به جا ماند اما در مجموع خوب بود.

برهانی درباره شایعات اخیر جادوگری در دنیای فوتبال اظهار داشت: فساد و جادوگری دو بحث متفاوت هستند ولی جادوگری بی ربط با فساد نیست. فساد که دیده ام و در مورد جادوگری هم باید بگویم که اینگونه بوده. اعتقادی به اینگونه رفتارها ندارم اما متاسفانه وجود دارد. این رفتار در بازیکنان هم وجود داشت و یک مدت که خوب گلزنی می‌کردم می گفتند که جادوگر گرفتی! در مربیگری هم تیمی خوب نتیجه می‌گیرد این قضیه را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد:برای گفتن حرف های زیادی دارم و فساد در پایه ها مثلا پول هایی که از والدین بازیکنان گرفته می‌شود و از زمانی که به دنیای مربیگری وارد شدم این اتفاق ها را دیدم. شایسته سالاری در فوتبال ما نیست و تیم های پایه ما بین هشت تیم برتر جهان قرار می‌گیرد اما بالاتر که می‌آیند این روند دچار افت می‌شود.

برهانی درباره مبلغ طلبش از استقلال هم گفت: بیشترین طلب بین بازیکنان استقلال را من دارم و دو میلیارد و صدمیلیون تومان طلب دارم و این رقم بدون مالیات است که مالیات آن یک میلیارد و بیست و پنج میلیون تومان است. باشگاه استقلال من را ممنوع الخروج کرده است و این مشکل بزرگ برای من خواهد بود.

مهاجم پیشین استقلال درباره اظهارات حسن زمانی که گفته بود 5میلیارد بدهی وجود دارد، گفت: من فکر می‌کنم خیلی بیشتر از اینها باشد. آقای زمانی فکر کردند و به من پیشنها دادند که 50درصد پولت را بگیر و شما وقتی به کسی مثلا مبلغ 100 هزار تومن بدهکار هستید می‌‌گویید 50درصدش یا رقم دیگری را ببخش؟ من به شما یک میلیارد دادم و یک میلیارد هم باید پرداخت کنید.امیدوارم ساده به دنبال این نباشند که مثلا آرش برهانی طلبش را بخشیده است. امیدوارم مشکلاتم هر چه زودتر حل شود. پولی که من از استقلال می‌خواهم خیلی بیشتر از اینهاست و هر سال حدود رقمی 500 میلیون به باشگاه استقلال بخشیده ام و از باشگاه شکایت نکرده ام.

برهانی  با بیان این مطلب که دوباره به مربیگری باز می‌گردم، افزود: در انتخاب اولم چون عجله کردم حال فکر می‌کنم تا انتحاب بهتری داشته باشم.

وی در پایان درباره شرایط استقلال هم گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد و مشکلات روحی و روانی باعث شده تا عملکرد خوبی نداشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز