خبرگزاری کار ایران

با تایید عضو هیات مدیره پرسپولیس:

پیشنهاد تیم ملی کرواسی به برانکو جدی شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۹۰۷

در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ طی فصول اخیر عملکردی موفق در پرسپولیس از خود به جا گذاشته، مورد توجه تیم ملی کشورش قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ به پایان قرارداد خود با پرسپولیس نزدیک شده و این در حالی است که هنوز توافقی برای تمدید آن از سوی او و باشگاه صورت نگرفته تا شایعه جدایی او جدی‌تر از قبل شود. سرمربی سرخپوشان که طی حضورش در این تیم آنها را از تیمی که با مشکلات فنی و تکنیکی مواجه بودند به تیمی با قواره قهرمانی تبدیل کرد که عنوان نائب قهرمانی لیگ، قهرمانی لیگ و سوپرکاپ را از آن خود کرد و در این فصل نیز مدعی جدی قهرمانی محسوب می‌شود.

با این حال اکنون او به ماه‌های پایانی قراردادش نزدیک شده تا چالش بزرگ پیش روی این باشگاه تمدید قرارداد با او باشد. هر چند طرفین این ماجرای از سوی مدیریت باشگاه و سرمربی هیچگاه پاسخی قطعی به زمان این مذاکره نداده‌اند اما گفته می‌شود حضور احتمالی برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت تیم ملی کرواسی جدی‌تر از سابق شده است. تیم ملی کرواسی اکنون در مرحله پلی‌آف جام جهانی روسیه قرار دارد و نیمکت خود را به زلاتکو دالیچ سپرده است. مردی که رفاقتی دیرینه با برانکو ایوانکوویچ دارد و گفته می‌شود تنها در دو دیدار پیش رو برابر یونان هدایت کشورش را برعهده دارد و بعد از آن توسط فدراسیون کرواسی فردی دیگر که گفته می‌شود برانکو ایوانکوویچ است عهده دار این سمت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز