خبرگزاری کار ایران

امیدوارم جانشین خوبی برای آقاخان باشم

امامعلی: خوشحالم در اولین بازی به سپاهان گل زدم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۶۳۰

مهاجم پیکان تهران که در اولین حضورش در فصل جدید در این تیم موفق شد گل سه امتیازی را در بازی روز گذشته به ثمر رساند ابراز امیدواری کرد که بتواند جانشین مناسبی برای مهاجم مصدوم این تیم باشد.

فراز امامعلی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار برابر سپاهان اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی سختی بود و پیش بینی نمی‌کردیم سپاهان برابر ما اینگونه بازی کند. نیمه دوم سعی داشتیم دفاع کنیم و گل نخوریم که خداراشکر در یک ضد حمله گل زدیم و سه امتیاز را هم بگیریم.

وی ادامه داد: سپاهان فوق العاده بازی کرد و گردش توپ بیشتر دست آنها بود و با آرامش خاصی که داشتیم موفق شدیم سه امتیاز هم به دست آوریم. اکثر بازی‌های در لیگ برتر اینگونه است و من هم خوشحالم که آخرین موقعیت را وارد دروازه سپاهان کردم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم.

مهاجم پیکان افزود: برنامه آقای جلالی اینگونه است و بازیکنان هم خیلی خوب پیش می‌روند. کادرفنی پیکان فوق العاده قوی است و فیلم‌های بازی ها را آنالیز می‌کنند. در مجموع موقعیت‌های خوبی در بازی سختی بود. این اولین بازی که در ترکیب حضور داشتم و اگر نظر کادرفنی مثبت باشد امیدوارم جانشین خوبی برای مرتضی آقاخان که اخیرا مصدوم شده باشم.

امامعلی درباره بازیکنان مصدوم پیکان عنوان کرد: بهترین بازی را برای تیمم به نمایش می‌گذارم و آرزو می‌کنم که مصدومان تیم هر چه زودتر برگردند چون جای خالی شان به شدت احساس می‌شود. بختیار رحمانی، مهران موسوی و مرتضی آقاخان بازیکنان کلیدی ما هستند و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز