خبرگزاری کار ایران

آرسن ونگر:

جلوی سیتی، بابت سانچس نگران نیستم

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۳۵۷

آرسن ونگر گفته که نگرانی بابت بازی الکسیس سانچس برابر منچسترسیتی ندارد.

به گزارش ایلنا، این مهاجم آرسنال در تابستان در آستانه پیوستن به سیتی بود، ولی ناکامی آرسنال در خرید توما لمار از موناکو باعث شد انتقال او به سیتی منتفی شود. قرارداد سانچس 28ساله در پایان فصل منقضی می‌شود و انتظار نمی‌رود قراردادش را تمدید کند.

آرسنال یکشنبه با سیتی بازی دارد و ونگر مشکلی در بازی کردن سانچس نمی‌بیند: «هیچ دغدغه‌ای ندارم چون به عملکرد بازیکنان مشکوک نیستم و اشتیاق آنها را برای پیروزی باور دارم. زمانی که فوتبالیست هستید، قراردادی اجتماعی با سایر اعضای تیم دارید و من هرگز این را زیر سوال نمی‌برم. زمانی که به این قرارداد بی‌احترامی کنید، سخت بتوان گفت فوتبالیست هستید.»

سانچس در این فصل تاکنون تنها یک گل در لیگ برتر زده و فرم خوبی نداشته است. ونگر می‌گوید او به‌زودی به روزهای اوجش برمی‌گردد: «به نظرم او از نظر فیزیکی دارد قوی‌تر می‌شود. در حال حاضر به دنبال گلزنی است و به همین دلیل کمی ناامید است اما نگران نیستم. او سخت تلاش می‌کند و برخواهد گشت. هر چقدر بیشتر تلاش کنید خوب است. به نظرم در حال حاضر او را خوب مهار می‌کنند با این حال موقعیت‌های خطرناک بسیاری می‌سازد و فقط اینکه نباید خیلی نگران باشد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز