خبرگزاری کار ایران

یاغی جنجالی به پست پرسپولیس خورد؛ از پرسپولیس متنفر از استقلال رانده

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۲۲

مدافع سابق پرسپولیس و استقلال که با اظهارات خود خشم هواداران قرمز را بهمراه داشت باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیمهای سایپا و پرسپولیس از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی رو در روی هم قرار می گیرند. این دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که تقابل های جذابی را می توانیم در آن مشاهده کنیم.

یکی از تقابل های جذاب این مسابقه رویارویی محمدحسین کنعانی زادگان در برابر تیم سابق خود است. بازیکن جوان و جنجالی که چند هفته ای است دوباره به روزهای خوب خود در ملوان برگشته و به ترکیب اصلی خودروسازان راه پیدا کرده است.

کنعانی زادگان فصل قبل در یک انتقال عجیب از پرسپولیس به استقلال رفت. این انتقال او در حالی انجام شد که برانکو تمایل به نگه داشتن او داشت اما بر سر مبلغ قرارداد با سرخپوشان به توافق نرسید. کنعانی همیشه از علاقه اش به پرسپولیس گفه بود و انتقال به استقلال باعث شد تا نزد هواداران پرسپولیس منفور شود.

با این حال ناکامی در استقلال و مصدومیت رباط صلیبی باعث شد تا در تیم آبی پوش پایتخت هم عاقبت به خیر نشود. حالا این مدافع جوان که مورد علاقه کی روش هم هست بازهم باید رو در روی تیم سابق خود قرار بگیرد. برخورد هواداران پرسپولیس با او می تواند در نوع خود جالب توجه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز