خبرگزاری کار ایران

تنفر دایی از مدافع پرسپولیس؛ از کارت به کارت تا فرید محمدی‌زاده و بوعذار

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۲۸

مدافع جوان پرسپولیس در حالی بار دیگر مقابل شاگردان علی دایی صف‌آرایی می‌کند که پیش از این جنجال‌های بزرگی را برابر او رقم زده است.

به گزارش ایلنا، تیمهای سایپا و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر روز سه شنبه از ساعت ۱۵ به مصاف هم می روند.

این دیدار پر است از تقابل های جذاب و دیدنی. یکی از همین تقابل ها، جدال دوباره شجاع خلیل زاده و علی دایی است. مدافع سرخپوشان تهرانی همواره در برابر تیمهای تحت هدایت دایی داستان ساز شده است.

شجاع ابتدا ۴ سال پیش در لباس سپاهان در برابر پرسپولیس دایی حاشیه ساز شد. همان بازی که منجر به غش کردن و کارت به کارت و ... شد. شجاع خلیل زاده در محوطه جریمه توسط میثم حسینی سرنگون شد و داور اعلام خطا کرد و میثم حسینی از زمین مسابقه اخراج شد. علی دایی پس از آن دیدار به شدت ناراضی بود.

بار دیگر هم مربوط به فصل قبل می شود. وقتی که شجاع دوباره لباس سپاهان را بر تن داشت و این بار در برابر نفت تهران که علی دایی سرمربی آن بود به میدان رفت. در این مسابقه هم شجاع درگیری های زیادی با عباس بوعذار داشت که منجر به محرومیت هر دو نفر شد. جالب این است که در حکم کمیته انضباطی به جای عباس بوعذار فرید محمدی زاده جریمه شده بود و همین مساله باعث شد تا دایی در نشست خبری به شدت به این موضوع اعتراض کند و از صحبت های او دابسمش های زیادی درست شود. دایی در آن نشست به تمسخر کمیته انضباطی پرداخت.

حالا بار دیگر شجحاع برابر دایی قرار می گیرد. او لباس پرسپولیس را بر تن دارد و علی دایی هدایت تیم سایپا را بر عهده دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز