خبرگزاری کار ایران

قانون سن‌مامس به زحمت انداختن میهمان است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۸۹۱

برد 2 بر صفر بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو برای ارنستو والورده غریب بود چون برای نخستین بار بعد از جدایی از این تیم در سن‌مامس روی نیمکت تیم میهمان نشسته بود.

به گزارش ایلنا، والورده گفت:«راستش این بازی غریب‌تر از آن چیزی بود که فکرش را می‌کردم، چه قبل و چه در جریان بازی. نمی‌دانم، روز متفاوتی بود. شاید به این خاطر که جو استادیوم برایم جدید است چون هواداران دیگر پیروزی تیم من را نمی‌خواستند. بازی سختی بود. عادت نداشتم به اینکه هواداران برای پیروزی حریفم فشار بیاورند اما فوتبال همین است و شما باید از آن عبور کنید. حالا می‌توانم با تمام چهره‌های آشنا صحبت کنم در حالی که قبل از بازی نمی‌خواستم چون برای این منظور به اینجا نیامده‌ام. الان بازی تمام شده و می‌توانم با خیال راحت حرف بزنم.»

البته خیلی هم آرامش نداشتند اگر بارسلونا این بازی را نمی‌برد و والورده اعتراف کرد ممکن بود ایالت باسک را با سه امتیاز ترک نکنند: «اینجا برای بردن باید زحمت بکشی و همین کار را کردیم. این قانون سن‌مامس است و وقتی هم که من اینجا بودم حریف را تا آخر بازی به زحمت می‌انداختیم. ما در نیمه اول بهتر بودیم و بیشتر خلق موقعیت می‌کردیم، دو بار توپ را به تیرک دروازه زدیم و می‌توانستیم برتری قاطعانه‌تری داشته باشیم. در نیمه دوم به شدت ما را پرس کردند و بارها توپ را لو دادیم بدون اینکه موقعیت مسلمی به دست آوریم. اتلتیک همیشه تیم خطرناکی است وقتی توپ دور محوطه جریمه چرخ می‌خورد.»

علاوه بر مسی، مارک آندره ‌تراشتگن و ساموئل اومتیتی به خاطر بازی فوق‌العاده خود مورد تحسین قرار گرفتند و والورده گفت:« بازیکنان زیادی دارد که هر وقت لازم باشد، خودشان را نشان می‌دهند. فصل طولانی است و بازی‌های زیادی مانده. وقت برای درخشش همه وجود دارد. ما خوش شانس هستیم که مسی را داریم چون او در بازی‌ها تفاوت ایجاد می‌کند اما بازیکنان خیلی خوب دیگری هم داریم.»

بارسلونا در 17 بازی آخر خود در لالیگا 16 برد و یک تساوی داشته که طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری این تیم از اسفند سال گذشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز