خبرگزاری کار ایران

والورده: خوش شانس هستیم که مسی را داریم

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۰۸۸

سرمربی بارسلونا درباره پیروزی شاگردانش برابر اتلتیکو بیلبائو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته با دو گل از سد بیلبائو گذشت اما با این وجو ارنستو والورده کاستی‌های تیمش را شناخت. بارسلونا پس از وقت استراحت ضعف‌هایی را در نیمه دوم از خود نشان داد با اینکه سه امتیاز این بازی را به دست آورد. البته عامل اصلی پیروزی شب گذشته بارسلونا مارکو ترشتگن بود که واکنش‌ای بی نظیری داشت.

والورده در کنفرانس خبری پس از بازی با اتلتیکو بیلبائو گفت: در نیمه اول خوب بودیم. بازی تحت سلطه ما قرار داشت و نشان دادیم که می‌توانیم مشکل ساز باشیم اما آنها با آدوریز تغییراتی را ایجاد کردند. در نیمه دوم ما تحت فشار قرار داشتیم اگر چه آنها موقعیت‌های شفافی برای گلزنی نداشتند. موقعیت‌هایی در حوالی محوطه جریمه ما داشتند که می‌توانست با گلزنی همراه باشد.

لیونل مسی، ترشتگن و اومتیتی شب گذشته سران موفقیت بارسلونا بودند و با این حال سرمربی بارسلونا معتقد است که بازیکنانی در بارسلونا حاضر هستند که با گذشت زمان می‌توانند نقش مهمی داشته باشند. والورده افزود: فصل طولانی است و بازی‌های زیادی باقی مانده است. زمان به اندازه کافی برای درخشش بازیکنان وجود دارد. ما خوش شانس هستیم که مسی را داریم، بازیکنی که تصمیم می‌گیرد، ما همچنین بازیکنانی خوب دیگری هم داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز