خبرگزاری کار ایران

دخالت عجیب مدیرعامل گسترش در دربی هشتاد و پنج

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۵۴

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در اتفاقی عجیب در مورد دربی هشتاد و پنج به نقد و بررسی پرداخت.

به گزارش ایلنا، کارشناسان داوری پس از پایان دربی به نقد این دیدار و عملکرد بیژن حیدری، قاضی هشتادوپنجمین شهرآورد پایتخت ایران، پرداختند اما در این بین صحبت‌های نصیرزاده، داور با تجربه اسبق و کارشناس داوری فوتبال که اکنون مدیرعاملی باشگاه گسترش فولاد را برعهده دارد در نوع خود عجیب است.

هوشنگ نصیر زاده که داور فوتبال بوده و سابقه همکاری با فدراسیون در دوره‌های داوری و حقوقی را دارد با گذشت حدود 6 ماه از دریافت حکم مدیرعاملی باشگاه گسترش فولاد تبریز هنوز  به دنبال قضاوت و کارشناسی بیشتر علاقه دارد و به نظر می‌رسد همین عاملی است که اکنون تیمش در قعر جدول حضور دارد. 

نکته جالب اما اینجاست که نصیرزاده که مدیرعاملی گسترش فولاد را برعهده دارد، پیش از این بارها در برابر انتقادات یا صحبت‌های بازیکنان پیشین این تیم مثل محسن فروزان و ... آنها را تهدید به شکایت کرده و عنوان کرده بود با توجه به اینکه در تیم دیگری حضور دارند اجازه نقد و صحبت درباره این باشگاه را ندارند.

این سوال اکنون مطرح است که مدیرعامل کدام باشگاه درباره مسائل مربوط به این تیم صحبت می‌کند (چه از حیث اقتصادی، فرهنگی و داوری و  مدیریتی و ...) که نصیرزاده علاقمندی خود را به این قضیه پنهان نمی‌دهد. خصوصا اینکه او مدعی است نباید درباره تیم دیگری که سمتی در آن ندارد اقدام به صحبت کرد.

شاید اگر نصیرزاده بیش از این مسائل تمرکز خود را روی مسائل فنی و مدیریتی باشگاه تحت مدیریتش کند، آنها خیلی زودتر موفق شوند به روند گذشته بازگشته و از جمع تیم‌های مدعی سقوط نجات یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز