خبرگزاری کار ایران

بازی با استقلال و پرسپولیس از این بازی آسانتر بود

کمالوند: یک مرحله سخت جام حذفی را پشت سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۹۷

سرمربی صنعت نفت می گوید اگر با استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شویم خیلی راحت‌تریم تا اینکه بخواهیم مقابل تیمی مثل داماش قرار بگیریم.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل داماش گیلان و صعود به مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی فوتبال، گفت: خدا را شاکرم که این مرحله سخت را پشت سر گذاشتیم. می‌دانستم بازیکنان‌مان مغرور می‌شوند. به دفعات گفتم که شوخی نیست، این بازی را جدی بگیرید.

وی ادامه داد: یکی این بازی بود و یکی هم بازی مقابل سپیدرود که بازیکنان ما خودشان نبودند. ما در این بازی ۱۰ توپ را گل نکردیم.

کمالوند اظهار داشت: پیروزی مقابل داماش یک قدم بزرگ به حساب می‌آمد چون صعود خیلی خوبی داشتیم. آرزویی که من دارم این است که دیگر هیچ‌وقت با چنین تیم‌هایی بازی نکنیم. اگر با استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شویم خیلی راحت‌تریم تا اینکه بخواهیم مقابل تیمی مثل داماش قرار بگیریم. داماش امروز فوق‌العاده باانگیزه بازی کرد و انرژی دو بازی را در زمین گذاشت.

سرمربی صنعت نفت گفت: هم به بازیکنانم و هم به هواداران صنعت نفت تبریک می‌گویم و اگر کمی بازیکنانم بازیگوشی کردند به خاطر پیروزی در دو بازی گذشته بود. آنها امروز مغرورانه فوتبال بازی کردند. هواداران واقعی صنعت نفت این هواداران هستند. هواداران واقعی صنعت نفت آنهایی هستند که در نیم ساعت آخر بازی سنگ تمام گذاشتند. اگر آنها این طوفان را در نیمه اول به پا می‌کردند در همان نیمه کار را تمام می‌کردیم. به هر حال از صعود به مرحله بعدی جام حذفی خوشحالم. ما هم در جام حذفی صعود کردیم، هم سه برد پشت سر هم آوردیم و هم من به یک معیارهایی رسیدم که بتوانم تشخیص دهم که اگر می‌خواهم از بازیکنی استفاده کنم چه بازیکنانی را به زمین بفرستم.

وی درباره داوری مسابقه گفت: در روزی که پیروز شده‌ایم می‌خواهم این موضوع را بگویم؛ روی شیمبا پنالتی شد، از طرفی توپی هم که وارد دروازه ما شد از خط اوت عبور نکرده بود چون تمام توپ باید از خط عبور کند. در پایان به داوران خسته‌نباشید گفتم و این موضوع را به آنها تأکید کردم که ممکن بود به خاطر همین اشتباهات سرنوشت عوض شود و در پنالتی ما بازنده باشیم. شاید مردم امروز فهمیده باشند که تعدادی از بازیکنان ما خوب نبودند. نمی‌توان هیچ حریفی  را در جام حذفی دست کم گرفت؛ سال گذشته قشقایی پرسپولیس را در جام حذفی حذف کرده بود و به بچه‌ها گفته بودم اگر می‌خواهیم پیروز باشیم نباید حریف را دست کم بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز