خبرگزاری کار ایران

استقلال یکی از بهترین تیم‌ها می‌شود

حسینی: نمی‌توانستیم به راحتی به استقلال گل بزنیم / خیلی راحت بازیکنان را محروم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۷۸

کاپیتان پرسپولیس معتقد است آنها بنا بر شرایطشان در جدول رده بندی لیگ برتر برابر استقلال محتاطانه بازی کردند و اینکه نمی‌شد به این تیم به راحتی گل بزنند.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی درباره دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: بازیکنان ما خیلی سخت زحمت کشیدند و بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. ما نیاز به برد داشتیم چون شرایطمان در جدول شرایط خاصی است. خداراشکر موفق شدیم سه امتیاز مهم به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: شرایط در جدول حساس است و پارس جنوبی و پیکان و پارس جنوبی شرایط خوبی دارند و باید در این سطح بازی کنیم. زود هم گل زدیم و خیلی محتاط تر شدیم.

حسینی دباره عملکرد داور این بازی گفت: کارشناسان در این باره قضاوت کنند.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه هواداران تیم رقیب به شدت به عملکرد داوری انتقاد داشتند، گفت: طرفداران ما هم ناراحت بودند. ما کاری برای هواداران نمی‌کنیم. بدترین استادیوم، بدترین امکانات برایشان ایجاد شده و اقدامی انجام نداده‌ایم که از آنها انتظار داشته باشیم تا دقیقه آخر ما را تشویق کنند.

مدافع سرخپوشان درباره اینکه چرا پرسپولیس پس از گل زدن سعی به مدیریت در بازی داشت، عنوان کرد: برابر تیم بزرگی بازی می‌کردیم و تیمی نبود که به راحتی به آن گل بزنیم. می دانید بازیکنان خوبی دارد و ما را تحت فشار قرار دادند ولی توانستیم کنترل کنیم.

حسینی درخصوص نمایش آبی پوشان اظهار داشت: استقلال تیم بزرگ، با شخصیت است و با این بازیکنان از نظر من یکی از بهترین تیم‌های ما خواهد شد.

کاپیتان پرسپولیس در پایان گفت: آخر بازی با سیدمهدی رحمتی صحبت کردم. ما از نفت و جای دیگر طلب داریم چه کسی می‌تواند حق بازیکن را بگیرد. خیلی راحت بازیکنان را محروم و محکوم می‌کنیم. این متاسفانه مشکل ماست و کاری نمی‌کنیم ولی انتظارات از بازیکنان زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز