خبرگزاری کار ایران

2 مدال برنز حاصل تلاش کاتاروها در نخستین روز رقابتهای جهانی اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۴۸

تیم ایران در نخستین روز رقابتهای جهانی اسپانیا به 2 مدال برنز دست یافت.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، نخستین روز از دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان امروز(چهارشنبه 3 آبان ماه) با برگزاری رقابتهای کاتای انفرادی پیگیری شد که با 2 مدال برنز احمدرضا محمودی در رده نوجوانان و حدیثه جمال در رده جوانان همراه بود.

در کاتای انفرادی نوجوانان احمدرضا محمودی در دیدار نخست 3 بر 2 اوروس سوبوتا از صربستان را برد، در ادامه 5 بر صفر ژوروسلاو پیستا نماینده اسلواکی را شکست داد. در سومین مبارزه 4 بر یک مقابل انیس اوزدمیر از ترکیه مغلوب شدو به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه ابتدا 5 بر صفر عبدالله الهالو از عربستان را با شکست بدرقه کرد و در دومین دیدار توانست کریم والد قالی از مصر را 3 بر 2 مغلوب کند و مدال برنز این دوره از رقابتها را بر گردن آویزد.

زینب السادات حسینی دیگر نماینده کشورمان در این رده سنی ابتدا 3 بر 2 نماینده اسپانیا را شکست داد و در دومین مبارزه 4 بر یک مقابل یونمی نووو از بلژیک مغلوب شد و با باخت حریف بلژیکی در مرحله بعد، حسینی هم از دور رقابتها کنار رفت.

در کاتای انفرادی جوانان، امیریزدان تدین در اولین مبارزه 4 بر یک حریفی از پرو را از پیش رو برداشت، سپس موفق شد 3 بر 2 کاتاروی برزیلی را شکست دهد.

تدین در سومین مبارزه مقابل اویی سان هونگ از مالزی با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و با توجه به شکست این کاتارو در مرحله بعد، تدین هم از دور رقابتها کنار رفت.

حدیثه جمال در بخش دختران که در نیمه نهایی مغلوب نماینده اتریش شده بود، در جدول شانس مجدد موفق شد سیارینا کارتویچ از بلاروس را 5 بر صفر شکست دهد و صاحب مدال برنز شود.

او ابتدا 5 بر صفر بر هالی بوسکات کاتاروی استرالیایی پیروز شد. سپس 3 بر 2 والریا فرناندز از پرو را برد. در ادامه 4 بر یک سمیلا هاگمن از سوئد را شکست داد.

او در چهارمین مبارزه 4 بر یک آیا ناصیری از مراکش را شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

جمال در نیمه نهایی 3 بر 2 مغلوب پاتریشیا باهلدووا از اتریش شد و به جدول شانس مجدد رفت.

در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی 5 بر صفر وینگ چان کا از هنگ کنگ را برد. در دومین مبارزه 4 بر یک مقابل ماریانا بلو از پرتغال به برتری رسید. صادقی در سومین مبارزه اش برابر والریا هرناندز کاتارویی ازکشور ونزوئلا قرار گرفت و 4 بر یک این حریف را شکست داد.

در ادامه 3 بر 2 مقابل لیدیا رودریگرز نماینده کشور میزبان شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت. او در این گروه برابر کریستین وینگر از اتریش 5 بر صفر مغلوب شد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

در همین رده سنی جاوید بهمن جاه در اولین دیدار 3 بر 2 مغلوب لوئیک ترانیک از فرانسه شد و با شکست کاتاروی فرانسوی، بهمن جاه شانس مبارزه در گروه بازنده ها را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز