خبرگزاری کار ایران

انتقادی از افتخاری ندارم

مصطفوی: شفر به زمان نیاز دارد/ پاشازاده در آینده بهترین سرمربی دنیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۹۵۱

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است سرمربی آلمانی استقلال به زمان زیادی نیاز دارد تا موفقیت را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایلنا، داریوش مصطفوی، پیشکسوت فوتبال ایران، در پایان دیدار استقلال برابر نساجی مازندران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و تیمی که در شهرستان با امکانات کمی فعالیت می‌کند برابر تیم با امکانات فراوان این گونه بازی کرد. این نشان میدهد که کار ما از دو جهت عیب دارد. اول اینکه باشگاهی با منابع عالی مدیریت ضعیفی دارد و دیگر تیم شهرستانی با مدیریت فوق العاده است.

وی ادامه داد: می شد یک پنالتی هم برای پارس جنوبی گرفته شود. امیدوارم فوتبال از دست آدمای بزرگ در آورده شود و کسانی که می توانند کمک کنند سپرده شود. نساجی بازیکنان جوان خوبی داشت و به آقای پاشازاده تبریک می‌‌گویم و در آینده یکی از بهترین مربیان دنیا می شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ما باید به دنبال نقاط دور ایران باشد و باشگاه های تهرانی را رها کنید. از افتخاری انتقاد نمیکنم از وضعیت فوتبال و اینکه تیم های دار و ندار با هم نزدیک هستند، انتقاد می‌کنم. افتخاری با فوتبال آشناست اما تیم های بزرگ نتیجه می خواهند.

مصطفوی درباره کار شفر در استقلال اظهار داشت: شفر مربی بسیار خوبی است و 6یا8ماه زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز