خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی خواندنی با هافبک پرسپولیس:

بشار رسن: برابر الهلال، مستحق برد بودیم / داور بازی ما را تحت تاثیر قرار داد / برای صدرنشینی در لیگ ایران می‌جنگیم / برای دربی استرس ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۷۹

هافبک عراقی سرخپوشان تهرانی معتقد است حق آنها در دیدار برابر الهلال عربستان پیروزی و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس تهران در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تساوی برابر الهلال عربستان دست یافت تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مجموع شکست 6بر2 را برابر حریف میلیاردر سعودی متحمل شوند و از دور این رقابت‌ها حذف شوند. بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس، از جمله بازیکنانی بود که در اواسط نیمه دوم به جای محسن مسلمان وارد ترکیب شد اما شانس او به نوعی رقم خورد که اولین جام همراه با سرخپوشان تهرانی را از دست بدهد. گفت‌وگوی این بازیکن عراقی را در ادامه می‌خوانید:

* شاید بعضی از هواداران پرسپولیس به معجزه اعتقاد داشتند اما این اتفاق برای تیم‌شان نیفتاد. خیلی‌ها هم از پرسپولیس برد می‌خواستند تا مقابل الهلال اعاده حیثیت کند اما این هم نشد. فکر می‌کنی چرا نتوانستید برنده باشید؟

 ما حتما در این بازی باید برنده می‌شدیم و الهلال هم از معدود موقعیت‌هایش خوب استفاده کرد. ما می‌توانستیم بعد از گل اول در همان نیمه اول گل بزنیم اما با اشتباه داور نشد. نیمه اول می‌توانستیم بازی را دو بر صفر کنیم تا در نیمه دوم گل‌های بیشتری بزنیم اما بعد از اشتباه داور نشد تا بازیکنان از نظر روحی افت کنند. الهلال هم واقعا تیم خیلی خوبی بود. این تیم بهترین الهلال ماه‌های اخیر بود که همه نفراتش را هم در اختیار داشت. با این حال ما مستحق برد بودیم.

* نقش داور عمانی در برنده نشدن پرسپولیس چقدر بود؟

 همانطور که گفتم داور با اشتباهش شرایط تیم را به کلی تحت تاثیر قرارداد چون بازیکنان تمام توان‌شان را روی یک گل گذاشته بودند اما بعد از آن پنالتی شرایط طوری شد که باید تا دقیقه 55 و 60  دو گل دیگر می‌زدیم که خب نشد.

* در صحنه‌ای که به توپ ضربه زدی و توپ به دست مدافع الهلال خورد به شدت به پنالتی اعتقاد داشتی. فکر می‌کنی اگر آن توپ گل می‌شد می‌توانستید برنده بازی شوید؟

 آن صحنه که قطعا پنالتی بود. من هم با داور عربی صحبت کردم. داور هم دودل بود که بگیرد یا نه. نگاه کرد به کمک‌هایش که پنالتی بگیرد یا نگیرد که کمکش هم پرچم نزد و در نهایت نگرفت. با توجه به زمانی که باقی مانده بود به احتمال زیاد بازی را می‌بردیم.

* خیلی‌ها انتظار داشتند در این بازی در ترکیب اصلی باشی اما باز هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتی؟

 خب نظر آقای برانکو شرط است و اگر تا آخر قراردادم قرار باشد یک دقیقه در ترکیب باشم با نظر آقای برانکو انجام می‌شود.

* با حذف از آسیا آرزوی تو در این فصل برای قهرمانی بر باد رفت. الان که مهم‌ترین هدفت از آمدن به پرسپولیس بر باد رفته ناامید هستی؟

 نه اصلا اینطور نیست. به هر حال ما خوب کار کرده‌ایم. پرسپولیس شرایط خوبی دارد. هنوز برای صدرنشینی در لیگ می‌جنگیم و جام حذفی را در پیش داریم. قهرمانی‌های زیادی وجود دارد که بتوانم با پرسپولیس به آن برسم.

* هفته بعد پرسپولیس مقابل استقلال بازی می‌کند. این نخستین شهرآورد تو در پرسپولیس خواهد بود. دوست داری این مسابقه را تجربه کنی و فکر می‌کنی تا آن روز پرسپولیس به لحاظ روانی آماده خواهد بود؟

 بله من تعریف این شهرآورد را زیاد شنیده‌ام اما تجربه شهرآورد در عراق را هم دارم. آنجا هم شهرآورد خیلی بزرگی بین الزورا و نیروی هوایی داریم به طوری که 70-60 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند و 40-30 هزار نفر هم بیرون ورزشگاه می‌مانند بنابراین هیچ استرس خاصی برای این بازی ندارم. فکر می‌کنم شرایط تیم مان هم در آن روز کاملا طبیعی خواهد بود.

گفت‌وگو: مسعود قراگزلو

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز