خبرگزاری کار ایران

طلسم عجیب بادران در لیگ یک؛ فقط پنالتی زدن بلدی؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۳۱

بادران تهران در سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش ایلنا، آخرین گلی که تیم بادران در لیگ یک زده مقابل راه آهن در هفته ششم بود که از روی نقطه پنالتی به دست آمد و پس از آن شاگردان محمد ربیعی در سه بازی اخیر با تیم‌های گل گهرسیرجان، خونه به خونه بابل و برق جدید شیراز موفق به گلزنی نشده‌اند.

پیروزی‌های این تیم که از هفته اول تا هفته ششم تداوم داشت، یک ویژگی خاص داشت و آن هم این بود که اغلب گل‌های زده این تیم از روی ضربات پنالتی به دست آمد.

بر اساس آمار موجود، بادرانی‌ها از هفته اول تا هفته ششم، شش بار صاحب ضربه پنالتی شده بودند که ۵ پنالتی این تیم تبدیل به گل شده بود و آنها تنها یک بار در شیراز مقابل فجرسپاسی پنالتی شان را از دست داده بودند.

بادران تا پایان هفته ششم ۱۱ بار موفق به گلزنی شده بود که ۵ گل از ۱۱ گل این تیم حاصل ضربات پنالتی بود تا کمی کمتر از نیمی از گل‌هایش را مدیون پنالتی‌هایش باشد.

همچنین ۷ امتیاز از ۱۶ امتیاز این تیم در بازی‌هایی بوده که ضربات پنالتی آنها در نتیجه بازی نقش مستقیم داشته اما نکته جالب اینجا است بادران آخرین مرتبه‌ای که در لیگ یک موفق به گلزنی شده، گلی بود که در هفته ششم از روی نقطه پنالتی به راه آهن زد.

تیمی که در شش هفته نخست رقابت‌ها شش بار صاحب ضربه پنالتی شده و ۱۱ گل زده بود، در هفته‌های هفتم، هشتم و نهم صاحب پنالتی نشده و عجیب اینکه در این سه هفته موفق به گلزنی هم نشده است.

البته این به آن معنا نیست که پنالتی‌های این تیم به اشتباه اعلام شده بلکه به نظر می‌رسد مهاجمان این تیم بیشتر دوست دارند پنالتی بگیرند تا اینکه از راه‌های مختلف گل بزنند.

به همین دلیل حساس شدن روی این مساله فقط تمرکز تیم را به هم می‌زند و نباید فراموش کنیم هر سه بازی آخر بادران با تیم‌های مدعی و دو بازی آن هم خارج از خانه بوده است. تیم محمد ربیعی آنقدر توانایی و ظرفیت دارد که خیلی زود به روزهای خوبش برگردد بخصوص که فاصله شان با سه تیم بالای جدول هم هنوز خیلی زیاد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز