خبرگزاری کار ایران

توافق با سپاهان بعید است حاصل شود

ذوب‌آهن - پارس‌جم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۱۶

به نظر می‌رسد میزبانی ذوب‌آهن در هفته دهم لیگ برتر در شهر قم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن که به دلیل پروژه ترمیم چمن ورزشگاه فولادشهر فعلاً نمی‌تواند در این ورزشگاه بازی برگزار کند، به نظر می‌رسد با باشگاه سپاهان برای اجاره ورزشگاه نقش جهان به توافق نخواهد رسید.

مسئولان سپاهان در پاسخ به تقاضای ذوبی‌ها برای اجاره این ورزشگاه تقاضای 100 میلیون تومان به ازای هر بازی را دارند که این مورد در ابتدای فصل هم میان دو باشگاه به مذاکره گذاشته شد و توافقی در نهایت حاصل نشد.

باشگاه ذوب‌آهن که درگیر مشکلات شدید مالی است، توانایی پرداخت چنین مبلغی ندارد و مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا با مبلغی حدود نصف این قیمت ورزشگاه را اجاره کنند. موضوعی که بعید است مورد قبول سپاهانی‌ها واقع شود.

از این رو به نظر می‌رسد باید شاهد برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در همان ورزشگاهی باشیم که در ابتدا به سازمان لیگ معرفی کردند، یعنی ورزشگاه یادگار امام (ره) قم که دیدارهای خانگی صبا در آن برگزار می‌شود.

البته صبایی‌ها دو روز بعد از برگزاری دیدار ذوب‌آهن - پارس جم، باید در دیداری خانگی به مصاف شهرداری تبریز بروند و باید دید برگزاری دو مسابقه در 3 روز مشکلی برای این ورزشگاه ایجاد می‌کند یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز