خبرگزاری کار ایران

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه:

حذف سوریه مقابل استرالیا در وقت‌های اضافه/ کیهیل در نقش فرشته نجات

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۵۰

سهمیه پلی‌آف آسیا برای جام جهانی به استرالیا رسید.

به گزارش ایلنا، دو تیم استرالیا و سوریه به عنوان تیم‌های سوم دو گروه مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 آسیا دیدار برگشت خود را مقابل هم در سیدنی برگزار کردند که در پایان بازی استرالیا موفق شد با پیروزی جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که دیدار رفت به میزبانی سوریه و در کشور مالزی با تساوی یک - یک به پایان رسیده بود و در دیدار برگشت سوریه در ابتدای بازی و در دقیقه 6 با گل عمر سوما از میزبان خود پیش افتاد و این نتیجه تا دقیقه 13 پابرجا بود که در این زمان تیم کیهیل موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و در پایان نود دقیقه این نتیجه پا برجا ماند تا دو تیم در پایان مجموع دو دیدار به تساوی رضایت دهند و به وقت‌های اضافه بروند.

در این زمان استرالیا با فشار روی دروازه سوریه حملات زیادی ترتیب داد تا اینکه کیهیل در دقیقه 112 بازی گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند و در ادامه سوری‌ها هر چه تلاش کردند به در بسته خود و ضربه ایستگاهی ثانیه‌های پایانی بازی توسط سوما به تیر دروازه استرالیا برخورد کرد تا بازی با همان نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

استرالیایی‌ها با این پیروزی سهمیه پلی‌آف آسیا را به دست آوردند و باید برای صعود به جام جهانی مقابل تیم چهارم آمریکای شمالی قرار بگیرند که احتمالاً پاناما یا هندوراس خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز