خبرگزاری کار ایران

جریمه فیفا باید توسط طارمی پرداخت شود

طاهری: تلاش می‌کنیم طارمی مقابل الهلال بازی کند/ نمی‌دانم برانکو می‌ماند یا نه/ محرومیت پرسپولیس را تعلیق می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۷۹

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص ماجرای مربوط به محرومیت این باشگاه، مهدی طارمی، شب نشینی بازیکنان در دوبی، مشکلات مالی و ... به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر طاهری که سه فصل موفقیت آمیز را روی صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس پشت سر گذاشت، این روزها به دلیل گاف در ماجرای قرارداد با مهدی طارمی و حواشی مربوط به حضور این تیم در دوبی به شدت تحت فشار قرار داد. 

او در گفتگویی مفصل در خصوص تمامی حواشی این روزهای باشگاه پرسپولیس پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.

به دنبال دو پیروزی پیاپی هستیم

در مدتی که بازی‌ها تعطیل بوده است، بازیکنان با شرایط و برنامه برانکو و کادرفنی کارهای آماده‌سازی را انجام می‌دهند تا با نتایج خوبی در دو دیدار پیش رو همراه باشیم. در ابتدا بازی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را با برد پشت‌سر بگذاریم و بعد از آن با روحیه خوب عازم مسقط و آماده رویارویی با الهلال در مسقط شوند. وضعیت خوبی در تیم حاکم است و از میان بازیکنان چند نفر مصدوم بودند که کادر پزشکی گفته‌اند به بازی‌های پیش رو می‌رسند و در بازی لیگ و آسیا همراه ما خواهند بود.

 

به دنبال تعلیق محرومیت طارمی و باشگاه هستیم

در مورد محرومیت‌ها و پرونده ایجاد شده شاید لازم باشد توضیحاتی ارائه دهم، وکیل‌های باشگاه موضوع را رصد و مدیریت می‌کنند و بنا بر استراتژی خودشان پرونده را جلو می‌برند. دو مطلب در اینجا هست، باشگاه و بازیکن و دو رفتار در قبال هر پرونده انجام می‌شود، یکی از آنها اعتراض است و دیگری تلاش برای تعلیق حکم که این موضوع برای هر دو طرف هست. ما برای این پرونده وکیل خودمان را انتخاب کردیم، مدارک ترجمه می‌شوند و یک بخش ارسال شده و بخش دیگری در حال تکمیل است و در تلاشیم در ابتدا حکم را تعلیق کنیم و سپس اعتراض کنیم. منظر اعتراض ما و بازیکن فرق دارد. از منظر باشگاه پرونده به این شکل است که گفته می‌شود ما بازیکن فریب دادیم و با مبلغی او را به تیم آوردیم در حالی که این موضوع اصلاً وجود نداشته و رسانه‌ها در جریان هستند و اخبار و مصاحبه‌ها موجود است. ولی متاسفانه به شکلی غلط موضوع را در دادگاه اولیه جا انداختند و از همین طریق امید داریم در دادگاه تجدید نظر cas به حکم اعتراض کنیم. امیدواریم تعلیق حکم  در نهایت برای ما انجام شود و باشگاه بتواند در پنجره‌ها فعالیت کند و برای بازیکن هم تلاش می‌کنیم محرومیت او را هم تعلیق کنیم و به دیدارهای پیش رو او را برسانیم. و حتی سه‌شنبه در بازی الهلال از وجودش استفاده کنیم. طبق آن چیزی که به ما گفته‌اند، شرایط تعلیق محرومیت طارمی وجود دارد.

 

 

طارمی خودش باید جریمه‌اش را پرداخت کند

وظیفه بازیکن است که جریمه را بدهد، اگر باشگاه بخواهد پرداخت کند، طلب ما از طارمی خواهد شد. الان نباید روی این بحث‌ها کار کرد. باید دنبال این باشیم فضا را مدیریت کنیم. همه سعی و تلاش ما این بوده که هوادارمان دل شاد شود. همه عوامل دست به دست هم دادند و سال گذشته قهرمان لیگ شدیم و امسال هم شرایط را داریم. اتفاقات در فوتبال وجود دارد، یک بار بازیکن آسیب می‌بیند و یک بار هم محروم خواهد شد. باید به نحوی مدیریت کنیم که هواداران به حمایت‌شان ادامه بدهند.

 

به دنبال رفع محرومیت هستیم

در مورد محرومیت از نقل و انتقالات هم ما بیکار ننشسته‌ایم و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم و به موقع اقدام می‌کنیم. امیدواریم ابتدا تعلیق را بگیریم و آن را به زمان اعلام رای نهایی در CAS موکول کنیم. اول  اعتراض می‌کنیم و بعد باید مدارک ارسال شود و دفاع کنیم.

 

نمی‌دانم برانکو تمدید می‌کند یا نه!

اینکه قرارداد برانکو تمدید می‌شود یا نه را در حال حاضر نمی‌دانم. دو سال پیش هم چنین موضوعاتی مطرح شد، اما طی فرایندی در انتهای فصل قرارداد برانکو و بازیکنان تمدید شد. به خاطر دارم که در عمان با برانکو صحبت کرده و پنجشنبه روزی قراردادش را تمدید کردیم. این فرایند دو ماه طول کشید. بنابراین مدام جلسه می‌گذاریم. می‌دانیم که قرارداد برانکو امسال به پایان می‌رسد و صحبت‌هایی انجام شده و توافقاتی هم شده است. دو سال پیش هم گفتم چقدر فرایند طول کشید.

 

هدف ما بازی در فینال جام باشگاه‌های جهان است

اصولا در افق کاری‌تان هدف عالی در نظر می‌گیرید، اگر هدف‌ها کوچک باشند، خروجی کار بزرگ نمی‌شود. طبق صحبتی که با برانکو کرده بودیم، دوست داشتیم در فینال جام باشگاه‌های جهان بازی کنیم. این یک هدف‌گذاری بود. شخصا به برانکو خیلی اعتماد دارم و این بحث‌ها را در هیئت مدیره هم بررسی می‌کردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز