خبرگزاری کار ایران

بهرام امیری در گفتگو با ایلنا:

مشکل استقلال افتخاری و ملکی هستند/ فرگوسن هم در این تیم نتیجه نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۷۱

با تغییرات روی نیمکت نیز همچنان مدیرعامل آبی‌ها منتقدانی را پیش روی خود می‌بیند که معتقدند او عامل ناکامی استقلال است.

به گزارش ایلنا، استقلال در این فصل نتوانسته به نتایج مطلوبی دست یابد و این مساله باعث تغییرات روی نیمکت آبی‌ها شده اما منتقدات این تیم معتقدند این تغییرات باید صندلی مدیریت باشگاه را نشانه برود.

بهرام امیری، معاون سابق این باشگاه که اکنون در نساجی مازندران حضور دارد با انتقاد از مدیریت رضا افتخاری،او را به عنوان عامل اصلی ناکامی استقلال در این فصل معرفی می‌کند.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص حضور شفر در استقلال گفت: مشکل اصلی استقلال همچنان در این باشگاه است و نمی توان از شفر انتظار زیادی داشت.

وی در ادامه افزود: تا وقتی افتخاری و توفیقی در باشگاه استقلال هستند ،فرگوسن هم در این استقلال نمی تواند نتیجه بگیرد.متاسفانه استقلال دست آدم هایی افتاده که این تیم را به این روز انداخته اند تا هواداران استقلال اصلا از شرایط راضی نباشند.

امیری با انتقاد از ملکی گفت:این آقا با آبروی چندین و چند ساله باشگاه استقلال در برنامه 90 بازی کرد و حالا پشت شفر تند تند عکس می‌اندازد. برای باشگاه بزرگ استقلال خوب نیست که عضو هیئت مدیره‌اش این قدر دنبال عکس گرفتن باشد و خودش را به سرمربی جدید بچسباند. واقعا این روزها در استقلال صحنه‌هایی می بینیم که باعث تعجب است و امیدوارم بالاخره فکر اساسی برای حل این مشکل صورت گیرد. تا زمانی که مدیریت باشگاه استقلال اصلاح نشود، اوضاع استقلال همچنان به همین شکل است و هواداران باید حرص بخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز