خبرگزاری کار ایران

برای برپایی دیدار دوستانه؛

تیم ملی والیبال نشسته روسیه فردا به ایران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۵۸

تیم ملی والیبال نشسته روسیه برای تمرین و بازی مشترک یک هفته ای بامداد فردا به ایران وارد می شود و روز دوشنبه نخستین مسابقه دوستانه خود را با تیم ملی بزرگسالان انجام می دهد.

به گزارش ایلنا، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم ملی والیبال نشسته روسیه بامداد فردا یکشنبه به ایران وارد می شود و نخستین مسابقه تدارکاتی خود را ساعت ۱۶ روز دوشنبه در کمپ تیم های ملی واقع در فدراسیون جانبازان و معلولان انجام می دهد.

هادی رضایی به برگزاری اردوی تیم های ملی والیبال نشسته جوانان و بزرگسالان اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم های ملی بزرگسالان و جوانان از روز دوشنبه آغاز می شود. ۱۵ نفر به تیم های ملی بزرگسالان و جوانان دعوت شده اند و تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی واقع در محل فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می کنند.

وی اظهار داشت: اردوهای تیم ملی روسیه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام می شود. این تیم صبح ها تمرین می کند و ساعت ۱۶ روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه سه مسابقه با تیم ملی بزرگسالان و یک مسابقه با تیم جوانان در کمپ تیم های ملی انجام می دهد.

مدیر تیم‌های ملی والیبال نشسته  در پایان گفت: تیم ملی روسیه روز جمعه ۲۱ مهرماه به کشورش باز می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز