خبرگزاری کار ایران

رقابت در لیگ یک نابرابر اما نزدیک است؛

مهابادی: به دنبال بازگشت اعتبار و آبروی برق شیراز هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۹۱

سرمربی برق جدید شیراز اعلام کرد که به همراه شاگردانش به دنبال این هستند که این تیم اعتبار سال‌های گذشته‌اش را دوباره کسب کند.

داوود مهابادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی شاگردانش برابر صبای قم در هفته هفتم لیگ دسته اول اظهار داشت: بازیکنان از لحاظ فنی زحمات زیادی کشیده اند. شرایط تیم ما روز به روز بهتر می‌شود و مصدومان ما به شرایط بازی نزدیک شده اند. هر چه قدر به میانه‌های فصل نزدیک می شویم همه تیم ها به فرم بهتری دست پیدا می کنند و سطح بازی های سخت تر می شود. نسبت به یکدیگر شناخت پیدا می کنند و خیلی تیم‌ها شکل واقعی‌شان را می‌یابند.

وی ادامه داد: بر این اساس فکر می کنم هفته به هفته شاهد یک بازی هستیم که می تواند برای همه تیم ها حکم فینال را داشته باشد. فاصله تیم‌ها در جدول رده بندی بنا بر امتیازات اندک است.

مهابادی خاطرنشان کرد: مجموعه ما تلاش می کند تا بازیکنان از لحاظ روحی روانی شارژ شوند که تا به این لحظه هیچ اتفاقی از نظر پرداخت قراردادها رخ نداده است. قول هایی داده شده اما اقدامی را شاهد نبوده ایم. امیدوارم که به موقع عملی شود و بازیکنان از این لحاظ شرایط خوبی ندارند. مبلغ واریز شده به حساب بازیکنان خیلی ناچیز بوده و در حد مقداری پاداش بوده که شرکت جندی شاپور به ازای سه برد گذشته ما برای هرکدام از بازیکنان مبلغ 600هزار تومان را واریز کرده است.

سرمربی برق شیراز درباره شانس شاگردانش برای صعود به لیگ برتر با وجود دو سهمیه برای تیم های لیگ یکی، افزود: ما با توجه به بضاعتمان نباید انتظار این را داشته باشیم که مدعی صعود باشیم اما همه تلاشمان را می‌کنیم که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم. ما به دنبال این هستیم که اعتبار و آبروی برق شیراز را دوباره برگردانیم اما اینکه تا چه اندازه موفق خواهیم بود و حمایت خواهیم شد، معلوم نیست. قرارداد بازیکنان ما در حال حاضر یک دهم قرارداد سایر تیم هاست. نهایتا یک پنجم باشد و همین یک رقابت نابرابر است که متاسفانه توانایی این را نداریم که همین مبلغ را پرداخت کنیم. به نظرم اگر در حد نرمال تیم حمایت بشود و بتوانیم در نیم فصل اندازه دو مهره ترکیب را تقویت کنیم می توانیم روندمان را حفظ کنیم. نمی دانم کدام تیم لیگ برتری خواهد شد اما ما تلاشمان را حفظ می کنیم. بعید می دانم بازیکنی بهتر از بازیکنان حال حاضر جذب کنیم و در حال حاضر شرایط نرمال را در لیگ پیاده می‌کنیم که دچار محرومیت نشویم. 

سرمربی برق جدید شیراز در پایان گفت: جا دارد از نماینده محترم شیراز آقای زارعی، رئیس کل اداره تربیت بدنی آقای کامیاب، از هیئت فوتبال استان و شورای شهر شیراز که قول هایی داده اند و پیگیر مشکلات ما هستند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. از مردم خوب شیراز هم تشکر می کنم که همیشه همراه ما بوده اند. بازیکنان و کادرفنی نیز زحماتی را تحمل کرده‌اند از آنها نز قدردانی می کنم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز