خبرگزاری کار ایران

از روی نیمکت نگذاشتند بازی جوانمردانه را رعایت کنند

مهابادی: هر تیم دیگری بود با این داور نمیتوانست نتیجه بگیرد / چیز خاصی از سیاه‌جامگان ندیدیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۵۰

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز به‌شدت از داور دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، داود مهابادی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان و حذف از مسابقات جام حذفی اظهار داشت: ما در نیمه اول خوب کار نکردیم. در شروع بازی، گل نخست سیاه‌جامگان شیرازه تیم‌مان از هم پاشید، در گلی که بازی جوانمردانه رعایت نشد، ما بازی را از دست دادیم. بازیکنان سیاه‌جامگان می‌خواستند گل به خودی بزنند که بازی یک - یک شود، اما از روی نیمکت به آنها این اجازه را ندادند.

وی در ادامه افزود: در آن صحنه ما به داور گفتیم خطای هند شده بود و حتی کمک داور هم تایید کرد، اما گویا داور متوجه نشد. در نیمه دوم بهتر بودیم، اما پنالتی در دقیقه 80 برای‌مان گرفته نشد. با این رویه داوری، نه تنها ما، بلکه هر تیم دیگری بود در اینجا بود، نمی‌توانست نتیجه بگیرد. به سیاه‌جامگان و مردم مشهد تبریک می‌گویم و امیدوارم در آینده بهتر شوند، اما به جز اول بازی، چیز خاص دیگری از سیاه‌جامگان ندیدیم.

سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز بار دیگر به انتقاد از داور دیدار تیمش مقابل سیاه‌جامگان پرداخت و عنوان کرد: در یک صحنه که بازیکن ما صاحب توپ بود، روی او خطا شد. بازیکن آنها پایش را بالا آورد و حتی جای استوکش هم مانده، اما داور آن را خطا ندید. داور می‌گوید آن صحنه را ندیده اما امکان ندارد ندیده باشد. چطور ندیده؟ نقش داور در زمین چیست؟ او باید با دقت به همه چیز نگاه کند. این داور سال گذشته هم هم در دیدار ما مقابل نفت مسجد سلیمان که یک بر صفر جلو بودیم، دو پنالتی‌مان را نگرفت و ضربه ایستگاهی آنها در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند. من در همان بازی این داور را دیدم که توسط لیدرها تهدید شد و تحت تاثیر قرار گرفت. فکر نمی‌کنم روند بازی به شکلی باشد که اختلاف ما با آنها تا این حد باشد. در نیمه دوم بازی 70 به 30 بازی دست ما بود.

مهابادی با اشاره به دو تعویض زودهنگامی که انجام داد، یادآور شد: جلالی‌نیا مصدوم بود. نگران بودیم مصدومیتش تشدید شود. تعویض دوم هم تاکتیکی بود. هر دو بازیکن تعویضی ما مشهدی بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز