خبرگزاری کار ایران

زیدان نمی‌گذارد خیالم راحت باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۹۲۹

رافائل واران مدافع میانی رئال مادرید اعتراف کرد که سرمربی‌‌اش زین‌الدین زیدان هرگز نمی‌گذارد که او از بابت ماندن در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها مطمئن باشد.

به گزارش ایلنا، واران در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در رئال مادرید داشته است و اکنون برای هموطنش و همچنین تیم ملی فرانسه به مهره‌ای کلیدی تبدیل شده است. زیدان هم اگرچه بارها از او تمجید کرده است اما همیشه او را در حالت آماده‌باش نگه داشته است. واران درباره زیدان، کسی که در سن 18 سالگی به او اعتماد کرد، گفت: «زیدان به من چیزهای زیادی داده است، چیزهایی که روی رویکردم، شیوه‌ بازی‌ام و ریسک‌هایی که می‌کنم تأثیر گذاشته است. او کسی است که به من اجازه نمی‌دهد احساس کنم جایم در ترکیب امن است. او تجربه فراوانی دارد و این به من فرصت آموختن چیزهای زیادی را می‌دهد.»

واران یکی از دوستان خوب هموطنش، بنزما در رختکن رئال مادرید است. او درباره اینکه چرا بنزما باز هم به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت نشده است، گفت: «من با او زیاد صحبت می‌کنم و فکر می‌کنم که آخر سر وکیلش شوم. کریم بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما شرایط تیم ملی همان چیزی است که خودتان می‌دانید. برنامه سرمربی مشخص است و چیز بیشتری برای گفتن در مورد این موضوع وجود ندارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز