خبرگزاری کار ایران

فصل بدون استراحت لیونل مسی

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۶۸۹

لیونل مسی با آمار استثنائی این فصل خود یکی از بهترین فصل های فوتبال حرفه ای خود را آغاز کرده است.

به گزارش  ایلنا و به نقل از مارکا، لیونل مسی تاکنون  یکی از بهترین فصل های خود را آغاز کرده است و توانسته است 11 گل در لالیگا و در مجموع 15 گل برای برای لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به ثمر برساند.

او تاکنون برای کاتالان ها 11 بازی انجام داده است، 7 بازی لالیگا، 2 بازی سوپر کاپ اسپانیا و همچنین دو بازی لیگ قهرمانان اروپا و تاکنون 990 دقیقه در زمین حضور داشته است.در سال 2014 و در اولین فصل حضور لوییس انریکه، مسی در ترکیب اولیه 10 بازی اول تیمش قرار داشت اما در بازی برابر آژاکس در نیمه دوم از زمین بیرون آمد.

در میان سرمربی های بارسلونا همیشه این دغدغه وجود داشته است که چه زمانی به مسی استراحت دهند، زیرا مسی حتی با وجود خستگی های موجود علاقه خود را به حضور در زمین نشان داده است و علاقه ای به نیمکت نشینی نداشته است و بارها دیده شده است که بعد از تعویض با چهره ای ناراحت از زمین بیرون آمده است و روز بعد در تمرینات نیز ناراحتی خود را به گوش سرمربی رسانده است.

بدون شک مسی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکنان بارسلونا بوده است و حتی در زمان حضور نیمار وبعد از آمدن عثمان دمبله در صورت مصدومیت یک بازیکن نقش لیونل مسی بسیار حساس تر می شد.

با وجود حضور مسی در تمرینات تیم ملی آرژانتین و بازی بعدی بارسلونا در مقابل اتلتیکو مادرید شانس استراحت برای او بسیار کم دیده می شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز