خبرگزاری کار ایران

والورده: همه چیز عجیب بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۲۹

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در مورد اتفاقات پیش از دیدار برابر لاس پالماس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ارنستو والورده مربی بارسلونا بعد از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل لاس‌پالماس در ورزشگاه خالی نوکمپ گفت: «خیلی سخت و پیچیده بود، وضعیتی غریب برای همه بود. ما می‌دانستیم باشگاه تلاش می‌کند بازی را به زمان دیگری موکول کند اما موافقت نشد و ما پشت درهای بسته بازی کردیم. باشگاه می‌خواست در قبال این شرایط استثنایی که در کاتالونیا وجود داشت، کاری بکند. این تصمیم باشگاه در چنین شرایط سختی بود و نه چیزی دیگر. روز قبل از بازی آرزو می‌کردیم همه چیز آرام و محترمانه پیگیری شود اما اینطور نبود. امیدوارم همه چیز درست شود هرچند سیاستمدار نیستم و در این باره تخصص ندارم. به هر حال امیدوارم این سه امتیاز هواداران را خوشحال کرده باشد.»

از او سوال شد که آیا خود و بازیکنانش از اتفاقات کاتالونیا باخبر بودند؛ والورده پاسخ داد: «مربی نمی‌خواهد بازیکنان به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند اما دارند. ما همه از همه چیز مطلع بودیم، کسی در کلبه اسکیمو زندگی نمی‌کند.»

اتفاقات یکشنبه برای والورده جدید نبود چون خودش اهل باسک است که اقدامات جدایی طلبانه به سبک خودش داشته: «متاسفانه من از جایی می‌آیم که چنین تجربه‌هایی را دارم. باشگاه می‌خواهد به نظر همه احترام بگذارد و مثل همه بازی‌ها رفتار کند.»

او درباره بازی هم گفت: «بازی سختی بود، تمرکز لازم را نداشتیم و ریتم کندی داشتیم. تاثیر بازی در نوکمپ خالی خیلی زیاد است شاید حتی بیشتر از بازی نکردن در آن. لاس‌پالماس بازیکنان خوبی دارد، ما مجبور بودیم در این وضعیت غریب تغییراتی ایجاد کنیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و فرصت‌های بیشتری به دست آوردیم. در چنین بازی‌هایی مسائل جانبی بیشتر از خود بازی نقش دارد.»

آندرس اینیستا بین دو نیمه به زمین آمد اما شش دقیقه مانده به پایان بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد، والورده ناراحتی او را از ناحیه پشت ماهیچه دانست و گفت باید آزمایش‌های بیشتری انجام شود. بارسلونا که هفت برد متوالی در آغاز لیگ داشته با پنج امتیاز اختلاف نسبت به نزدیکترین رقیب خود، سویا در صدر قرار گرفته. با احتساب دو پیروزی در لیگ قهرمانان، بارسلونا 9 برد پیاپی در ابتدای فصل داشته.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز