خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: توانستیم راه و روش خودمان را به بایرن تحمیل کنیم

دیگو سیمئونه،‌سرمربی اتلتیکومادرید عنوان کرد که پیروزی در پیروزی تیمش مقابل بایرن مونیخ،‌ تقریبا بهترین ورژن اتلتیکو را شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا، شب گذشته دو تیم اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف یکدیگر رفتند. در همان ابتدای بازی،‌سائول نیگوئز با یک گل استثنایی اتلتیکو را پیش انداخت و پس از آن، شاگردان سیمئونه به لاک دفاعی خود فرو رفتند و چندین موقعیت روی ضد حملات داشتند. در نهایت بازی با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید و سیمئونه به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

او گفت:" این شاید بهترین ورژن تیم ما بود. شبیه به یک چهارم نهایی مقابل بارسلونا بود. من از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. بایرن قادر به ایجاد تغییراتی بود. بدون شک در نیمه اول احساس راحت‌تری داشتیم. در نیمه دوم،‌انها کمی جلو کشیدند و به نحوه بازی که به آن عادت دارند نزدیک تر بودند."

سیمئونه به تمجید از سائول پرداخت و گفت:" سائول از دریبل اولش نشان داد که آماده است. همین موضوع به هم‌تیمی‌هایش اعتماد به نفس و قدرت می‌دهد. او در مصاف‌های یک به یک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. من از بازی خیلی خوشحالم. نتیجه هنوز مشخص نیست. بازی کردن در مونیخ به این معناست که آنها از امتیاز هواداران بهره مند خواهند بود. ولی ما هم این شانس را داریم که اگر در زمین آنها گل بزنیم،‌کارشان سخت می‌شود. بازی نزدیکی خواهد بود ولی باید دید چه تیمی بیشترین موقعیت را ایجاد می‌کند."

 

کد خبر : ۳۶۵۷۶۶