خبرگزاری کار ایران

داور جنجالی، ایران - روسیه را سوت می‌زند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۲۴

میلوراد مازیچ به عنوان داور بازی دوستانه روسیه و ایران انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال روسیه به‌عنوان میزبان جام جهانی 2018 در روزهای 15 و 18 مهر ماه سال جاری در ورزشگاه‌های اسپارتاک مسکو و کازان برابر تیم‌های آسیایی کره‌جنوبی و ایران بازی‌های تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

قضاوت بازی دوستانه روسیه و ایران در ورزشگاه کازان را میلوراد مازیچ از صربستان به‌ عهده دارد. کمک‌های مازیچ نیز از صربستان خواهند بود.

کازان یکی از 12 ورزشگاه میزبان جام جهانی 2018 روسیه است که سابقه برگزاری چند بازی جام کنفدراسیون‌های 2017 را نیز دارد.

نکته جالب اینکه مازیچ برای مردم ایران شناخته شده است چرا که او دیدار تیم ملی ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی 2014 برزیل را قضاوت کرد و با عملکرد نامناسب و یکطرفه خود خشم ایرانیان را برانگیخت.

مهم‌ترین صحنه آن بازی خطای پنالتی روی اشکان دژاگه بود که مازیچ از آن گذشت.

البته پس از بازی، کاربران ایرانی در فضای مجازی از خجالت مازیچ در آمدند و بارها به او اهانت کردند. به اعتقاد خیلی از ایرانی ها، مازیچ می‌توانست مقابل آرژانتین عملکرد بهتری داشته باشد و قضاوت عادلانه‌ای انجام بدهد که البته این اتفاق هرگز رخ نداد.

همچنین طبق اعلام فدراسیون فوتبال صربستان ویکتور کاششایی از مجارستان بازی اول روس‌ها برابر کره‌جنوبی در ورزشگاه اسپارتاک مسکو را سوت خواهد زد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز