خبرگزاری کار ایران

پیروزی بر روسیه چه حاصلی برای ما داشت؟

کفاشیان: کی‌روش می‌خواهد در ایران بماند / کسی نمازی را نمی‌شناخت

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۹۵۹

ما قبلا با برزیل و روسیه بازی کردیم و حتی مقابل روسیه هم پیروز شدیم اما چه حاصلی برای ما داشت؟ باید خودمان را برای بازی‌های جهانی آماده کنیم، ضمن اینکه باید هزینه بازی با چنین تیم‌های بزرگی را هم داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی ایران در مورد دیدار برابر کویت گفت: تیم ملی مقابل کویت بازی خوبی انجام داد. بازیکنان مصمم بودند تا عملکرد مثبتی از خود نشان دهند و تلاششان را هم برای این کار انجام دادند.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان در مورد دیدار دوستانه فردا برابر گینه گفت: گینه یکی از تیم‌های بسیار خوبی است که با آن بازی داریم. از اهداف اصلی ما این است که بازی‌های تدارکاتی مناسبی با تیم‌هایی که شرایطی مانند حریفانمان دارند انجام دهیم. گینه شرایطی مانند نیجریه دارد و امیدوارم فردا بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند.

کفاشیان در مورد انتقادهایی که به بازی‌های تدارکاتی ایران می‌شود و اینکه چرا برخلاف کشورهایی مانند ژاپن با تیم‌های بزرگی مانند برزیل بازی نمی‌کنیم، عنوان کرد: دنبال اسم‌ها نیستیم. ما قبلا با برزیل و روسیه بازی کردیم و حتی مقابل روسیه هم پیروز شدیم اما چه حاصلی برای ما داشت؟ باید خودمان را برای بازی‌های جهانی آماده کنیم، ضمن اینکه باید هزینه بازی با چنین تیم‌های بزرگی را هم داشته باشیم. کشورهایی که با تیم‌هایی مانند برزیل بازی می‌کنند از منابع مالی خوبی برخوردارند و همین بازی‌ها برایشان درآمدزایی می‌کند ولی ما نه چنین پول‌هایی داریم و نه ایرادهایی که با این تیم‌ها بازی کنیم.

وی اضافه کرد: کی‌روش با هیچ‌کس رودربایستی ندارد و برای بهتر شدن تیم همه چیز را می‌گوید ولی هیچ‌گاه از ما نخواسته بود با تیم‌هایی مانند برزیل بازی کنیم. او به دنبال اسم‌ها نبوده و معتقد است در جام‌جهانی باید عملکرد خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص استعفای نمازی گفت: من از طریق ایمیل متوجه شدم استعفا داده، من هم با ایمیل گفتم مخالفم. این خیلی بد است. من بالاترین مرجع فوتبال هستم و وی باید می‌آمد و حضوری به ما می‌گفت. وی ۳ سال در ایران بوده و اگر قرار بود در این مقطع زمانی استعفا بدهد خیلی زودتر از اینها باید می‌گفت نه در این مقطع.

کفاشیان ادامه داد: نمازی برای ما کاملا قابل احترام است اما ۳ سال پیش کی‌روش بود که نمازی را به ایران آورد و کسی او را نمی‌شناخت. نمازی چندی پیش در یک نامه خواستار این بود که حقوقش را جلوتر دریافت کند. ما موضوع را پیگیری کنیم اما این روش درست نیست.

وی درخصوص مذاکره با تیم‌های قطری و کویتی برای حضور لژیونرهای ایران در اردوهای برنامه‌ریزی شده گفت: نامه‌هایی را به فدراسیون قطر نوشته‌ایم و آنها پاسخی به ما نداده‌اند. باید سعی کنیم به تفاهم برسیم اما آنها تا به این لحظه چیزی نگفته‌اند. ما از این در به موضوع وارد می‌شویم که ایران نماینده قاره آسیاست و باید همه با هم همکاری کنیم. البته باشگاه‌ها حق دارند؛ آنها به بازیکنان خود پول پرداخت کرده‌اند و می‌خواهند از آنها استفاده کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: وقتی به نکونام پیشنهاد ۵ میلیاردی می‌شود و ما به او می‌گوییم این دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون را بگیر و ایشان معرفت به خرج می‌دهد و نمی‌رود و به آن عمل نمی‌کنیم همین می‌شود. در مورد جباری و پژمان هم همین گونه بوده است. ما تا جایی که توانسته‌ایم حمایت کرده‌ایم اما اگر حمایت‌ها بیشتر بود اینها می‌ماندند.

کفاشیان در خصوص توافق خود با کی‌روش و بحثی که گفته می‌شود ۸۰ درصد محقق شده اما کی‌روش می‌گوید ۸۰ درصد من با فدراسیون متفاوت است عنوان کرد: کی‌روش با توجه به پیشنهادات زیادی که دارد دوست دارد در ایران بماند. باید شرایط را برای ادامه همکاری فراهم کنیم. وقتی در ۶ سال اتفاقاتی رخ نداده است نمی‌توان قول ۲ سال را داد. باید زیرساخت‌ها درست شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص استقلال و پرسپولیس گفت: متاسفانه این دو باشگاه حمایت نمی‌شوند و این موضوع به نفع فوتبال ما نیست. اگر در فدراسیون دست ما باز باشد به این دو تیم کمک می‌کنیم.

کفاشیان در خصوص رای حرکت رحمتی گفت: این موضوع به کمیته انضباطی بستگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز