خبرگزاری کار ایران

اخراج بازیکن ما درست بود

جلالی: با اضافه شدن بازیکنان خارجی بهتر می شویم

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۹۲

سرمربی پیکان به تمجید از عملکرد بازیکنان خود طی هفته‌های اخیر پرداخت.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش مقابل سیاه جامگان در نشست خبری اظهار داشت: ۲ عامل باعث برد ما شد، اول تمرکز و دوم اینکه بازیکنان متوجه شدند چگونه توپ را به گردش بیاورند. ما تبدیل به تیم خوبی شدیم و با اضافه شدن بازیکنان خارجی خیلی امیدواریم که تیم بهتری شویم.

وی ادامه داد: با اطمینان بگویم بازیکنان خارجی ما در ادامه راه کیفیت فوق‌العاده‌ای خواهند داشت و یکی از بازیکنان خارجی ما ۴۰ روز پیش آسیب دید و حالا ۲ هفته فرصت داریم که او را برگردانیم. این بازیکن جدیدی را هم که آوردیم نشان داد که می‌تواند ما را امیدوار کند. من و همکارانم سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنیم و امیدوارم جواب این تلاشمان را بگیریم.

جلالی در باره عملکرد داور بازی هم گفت: به نظرم داوری خوبی انجام داد هرچند فضای پرفشاری بر بازی حاکم بود. 

سرمربی پیکان در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: ما در ۴ بازی اول عملکرد خوبی نداشتیم و اگر اشتباه نکنم ۵ گل خوردیم اما حالا شرایط بهتر شده و این بازی‌هایی که ما انجام دادیم شکوه اراده بازیکنان پیکان است. می‌بینم که آنها چگونه تمرین می‌کنند و از تمامی آنها تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلات لیگ روی روند خوب تیم تاثیر خواهد گذاشت یا خیر گفت:سعی می‌کنیم اثرات منفی این تعطیلات را از تیم‌مان دور کنیم و به روند خوب‌مان ادامه دهیم.

 

جلالی در خصوص اخراج روستایی گفت: اخراج او درست ولی کارش ناشیانه بود. او ۱۸ سال بیشتر ندارد و بازیکن تیم امید است اما به نظر من اخراج او درست بود. 

وی در خصوص نیمکت‌نشینی احمدی گفت: او عکس گرفته و زانوی او کمی مشکل دارد به نظرم نیاز به ۳ هفته استراحت دارد و به زودی به تیم ما بر می‌گردد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز