خبرگزاری کار ایران

بدشانس بودیم و توپ‌هایمان گل نشد

میثاقیان:‌ داور 50،50 ها را به نفع حریف می گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۹۰

سرمربی سیاه جامگان معتقد است بدشانسی عامل شکست تیمش مقابل پیکان بود.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان پس از شکست  تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت:در این بازی بدشانس بودیم و توپ‌هایمان وارد دروازه نشد. تماشاگران زحمت کشیدند و به ورزشگاه آمدند اما آنها باید صبور باشند.

وی ادامه داد:بازیکنان ما تمام توان خود را در این بازی به کار گرفتند اما بازیکنان حریف به خوبی تیم ما را پرس کرده بودند. هیچ بازیکنی از تیم ما کم نگذاشت اما واقعا بهتر از این نمی‌توانستیم بازی کنیم. من خیلی به شانس توجه نمی‌کنم اما در بازی امروز بدشانس بودیم.

سرمربی سیاه‌جامگان با انتقاد از داور برای گفت:داور این بازی تمام 50،50 ها را به نفع حریف می‌گرفت.

او در ادامه به هواداران تیمش امیدواری داد و افزود: ما می‌توانیم با اضافه کردن دو بازیکن به لیگ برگردیم. در حال حاضر مهره کم داریم و نمی‌توانیم گل بزنیم. تیم من همانند خانواده‌ام است و کم لطفی است اگر بگویم بازیکنان در زمین ندویدند. سیاه‌جامگان همین است.

میثاقیان درباره اخراج سیف‌اللهی عنوان کرد: داور در 3 دقیقه به بازیکن ما دو اخطار دارد. در مورد داوری حرفی نمی‌زنم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستم. کارشناسان در مورد این صحنه نظر دهند بهتر است.به بازیکنم هم خسته نباشید گفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز