خبرگزاری کار ایران

متاسفانه زمین تمرینی خوبی به ما داده نشده است

مهاجری: اگر پارس جنوبی آسیایی شود،AFC اجازه میزبانی می دهد؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۵۳

سرمربی پدیده از شرایط میزبانی در جم به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی نزدیک و سختی را دو تیم نخست جدول در برابر یکدیگر خواهندداشت. هر دو تیم زحمت کشیده‌اند که به اینجا رسیده اند و در هفته‌های اخیر سیر صعودی خوبی داشته‌ایم. از ۸ بازی اخیر خود در ۵ دیدار میهمان بوده‌ایم و خدا را شکر که با این شرایط قرعه‌کشی جزو بالانشینان جدول هستیم. این نشان می‌دهد که در پدیده همه در حال تلاش هستند.

مهاجری با اشاره به دعوت از دو بازیکن تیم پدیده به تیم ملی گفت: خوشحالیم که دو بازیکن پدیده توانستند به تیم ملی دعوت شوند، خوشحال‌تر هم هستیم که اینقدر توان داریم که بدون ملی‌پوشان هم مقابل پارس قرار بگیریم. این اتفاقی مثبت برای بازیکنانی بود که در عین خوب تمرین کردن، بازی به آنها نمی‌رسید. فردا این بازیکنان هم فرصت خوبی خواهندداشت.

سرمربی پدیده در مورد وضعیت جدول لیگ گفت: هنوز نمی‌توان صحبت قاطعی در خصوص مدعیان لیگ برتر هفدهم داشت، باید صبر کنیم تا جدول سر و شکل بگیرد.

مهاجری با بیان اینکه تارتار کادر فنی خیلی خوبی دارد، اظهار داشت: نتایج تارتار در سال‌های اخیر نشان داده که روز به روز بر تجربه‌اش اضافه شده و تیم قابل احترامی را دور هم جمع کرده است‌. جم تماشاگران خوبی هم دارد، روحیه و نشاط و البته احترام خوبی نیز به حریف می‌گذارند.

وی  در خصوص امکانات جم گفت: متاسفانه از نظر امکانات جم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و ضعیف است. متاسفانه شهر تیمی که در لیگ برتر است، نباید در چنین شرایطی باشد. خوشحالم که فوتبال در استان‌هایی مثل بوشهر و کرمان باشد، اما اگر اردیبهشت سال آینده پارس سهمیه اسیایی بگیرد،  afc به آنها اجازه میزبانی می‌دهد؟ زمین مناسبی در اختیار ما قرار نگرفت، از این بابت گلایه داریم. ۲ ۳ هفته پیش که در مشهد میزبان تراکتور بودیم، وقتی متوجه شدیم که پرواز تراکتور با تاخیر مواجه شده، حاضر شدیم زمین تمرین خودمان را با این تیم نصف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز