خبرگزاری کار ایران

برهانی: استقلال مهره سوزی می‌کرد / استفاده از بازیکنان در پست تخصصی پیروزی را رقم زد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۴۲

مهاجم سابق استقلال تهران معتقد است بازیکنان استقلال تهران چون روز گذشته در پست تخصصی‌شان حضور داشتند موفق به کسب پیروزی برابر سپیدرود رشت شدند.

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی استقلال مقابل سپیدرود اظهار داشت: استقلال برد خیلی خوبی را به دست آورد. بازیکنان کیفیت خیلی خوبی را ارائه کردند. پست‌هایی که روز گذشته بازیکنان به میدان رفتند پست‌های اصلی آنها بود که سبب شد هم کیفیت بهتری داشته باشند و هم بدون استرس به میدان بروند.

وی ادامه داد: استقلال روز گذشته موقعیت گلزنی بهتری را داشت آن هم به خاطر این بود که بازیکنان هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشتند. با جابر انصاری همبازی بودم و او کیفیت بالایی دارد. روز گذشته دیدید به دلیل اینکه در پست خودش بازی کرد هم گل زد و هم پاس گل داد.

مهاجم سابق استقلال گفت: فکر می‌کنم در گذشته در استقلال مهره‌سوزی می‌شد. این نظر شخصی بنده است و نمی‌خواهم به کسی بی‌احترامی شود شاید آنها نظرشان این بوده که بازیکنان در چه پست‌هایی بازی کنند و چه استفاده‌هایی از آنها در میدان صورت بگیرد.

سرمربی تیم جوانان داماش در خصوص اینکه به نظر چه کسی باید سرمربی استقلال شود، بیان داشت: به نظر من الان مربی خارجی برای استقلال بهتر است. به شرط اینکه یک مربی خارجی خوب جذب تیم شود. اگر قرار است مربی درجه 2 و 3 آورده شود چیزی تغییر نمی‌کند. اگر مربی خارجی خوب به استقلال بیاید می‌تواند شرایط تیم را تغیییر دهد. امیدوارم مسئولین دقت بیشتری انجام دهند و با سنجیدن به موقع استقلال را از این شرایط خارج کنند.

برهانی در خصوص شرایط تیمش، داماش اذعان داشت: ما بازیکنان با استعدادی در تیم داریم. تلاش می‌کنیم در کنار آنها به لیگ‌های بالاتر صعود کنیم. من هنوز هم اعتقاد دارم بسیاری از بازیکنان ما می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند. در لیگ 3 تاکنون دو بازی انجام دادیم که یک برد ویک مساوی داشتیم. تلاش می‌کنیم روند پیروزی خود را ادامه دهیم.

سرمربی داماش در خصوص حضور فتح‌الله‌زاده در بازی این تیم ادامه داد: از ایشان تشکر می‌کنم به ورزشگاه آمدند و بازی تیم ما را تماشا کردند. حضور ایشان باعث دلگرمی بازیکنان ما شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز