خبرگزاری کار ایران

مهدی‌زاده: به عشق هواداران تا آخرین لحظه می‌جنگیم/ نباید در تبریز امتیاز از دست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۴۶

مدافع تراکتورسازی در مورد شرایط تیمش پیش از دیدار با پدیده می‌گوید.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهدی‌زاده درباره دیدار مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: متأسفانه در این دیدار عملکرد مطلوبی نداشتیم و با توجه به شرایط حریف نتوانستیم مطابق میلمان بازی کنیم و نتیجه دلخواه ما کسب نشد.

وی افزود: این هفته تلاش می‌کنیم مقابل پدیده عملکرد بهتری داشته باشیم و 3 امتیاز این دیدار را به خودمان اختصاص دهیم تا بتوانیم در جدول رده‌بندی جایگاهمان را مستحکم‌تر کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی است و به‌خوبی شرایط تیم را درک می‌کنیم. ما در هفته‌های نخست بدشانس بودیم ولی روزبه‌روز بهتر می‌شویم و تلاش می‌کنیم تا در هفته‌های پیش روی رقبا را از پیش روی برداریم و امتیازات بیشتری کسب کنیم.

مهدی‌زاده با اشاره به نقش حضور هواداران در ورزشگاه گفت: ما در شهرهای تهران و مشهد همان‌طور که در هفته‌های اخیر دیدید هوادارانمان را در کنارمان داشتیم و آن‌ها حمایت خوبی از تیمشان کردند. در دیدار با سیاه‌جامگان هم به عشق هواداران تا آخرین لحظه جنگیدیم و اگر توانستیم امتیازی در این دیدار کسب کنیم به خاطر حمایت آن‌ها بود.

وی تأکید کرد: هرچه حضور هواداران پررنگ‌تر شود ما روحیه بیشتری می‌گیریم و این حضور باعث دلگرمی ما می‌شود و حریف فشار زیادی تحمل می‌کند. امیدوارم همچون فصول گذشته به‌مرور شاهد حضور 70 هزارنفری هواداران باشیم تا بتوانیم در تبریز امتیازات کامل بازی‌ها را کسب کنیم.

این بازیکن درباره وضعیت آمادگی خود گفت: خدا را شکر در شرایط خوبی به سر می‌برم و تیم هم وضعیت خوبی دارد. در هفته‌های اخیر امتیازات خوبی کسب کردیم و امیدوارم این روند را طی کنیم و بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز