خبرگزاری کار ایران

تارتار: بازی کردن مقابل سایپا سخت است/ انتظارات نباید از ما بالا برود

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۲۳

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: طبیعتاً بازی کردن مقابل تیم دایی آن هم پس از چند هفته نتیجه نگرفتن تیم سایپا، سخت است.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا اظهار داشت: جا دارد در ابتدا هفته دفاع مقدس را تبریک بگویم. طبیعتاً بازی کردن مقابل تیم دایی آن هم پس از چند هفته نتیجه نگرفتن تیم سایپا، سخت است. با شناختی که از دایی دارم قطعا سایپا با انگیزه بالایی به زمین خواهد آمد.

وی با یادآوری اینکه تیمش وارد رقابت صدر جدول شده است، تصریح کرد: ما هم دوست داریم به این رقابت ادامه دهیم و این چالش را دوست داریم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند سه امتیاز بازی را کسب کنیم. با احترامی که به تیم سایپا، کادرفنی خوب و مجرب این تیم و بازیکنان باکیفیت آن قائلم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم، هرچند می‌دانیم کار سختی پیش رو داریم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که روند نتیجه‌گیری این تیم و حضور تیمش در کورس بالای جدول تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ما دوست داریم این روند را ادامه دهیم، اینکه تاکجا پیش می‌رویم به لطف خدا و خود مجموعه ما برمی‌گردد که باید با همین انگیزه پیش برویم. از من تا بازیکنان همه باید این زحمت را بکشیم و مدیریت باشگاه که مانند کوه پشت ماست باید به حمایت خود ادامه دهد. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما در وهله اول باید تلاش کنیم در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر در این لیگ بمانیم و نباید انتظارات از ما بالا برود. ما این توانایی را داریم که به این رقابت در بالای جدول ادامه دهیم.

تارتار در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیمش و همچنین در این باره که چه زمانی از مایکل اومانیا، مدافع کاستاریکایی تیمش استفاده خواهد کرد، اظهار داشت: چند بازیکن مصدوم داریم و فرشاد محمدی‌مهر هم محروم است. امیدوارم مصدومان ما به بازی فردا برسند که این مورد فردا مشخص می‌شود. در خصوص اومانیا هم باید بگویم که او خیلی دیر به تیم ما اضافه شد و بلافاصله برای بازی‌های تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی به کاستاریکا بازگشت. او تازه به ایران آمده است، دفاع ما در این سه بازی (2 بازی در لیگ برتر و یک دیدار جام حذفی) گلی نخورد و توانستیم خوب کار کنیم، هر موقع لازم باشد از اومانیا که بازیکنی خوب، باکیفیت، با اخلاق و حرفه‌ای است، استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز