خبرگزاری کار ایران

وقتی منصوریان حسرت پرسپولیسی‌ها را خورد!

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۶۹

سرمربی اسبق استقلال درباره پیشکسوتان پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از بازی با ذوب آهن در نشست خبری از سمت خود استعفا داد و بعد از آن هم با تصمیم او موافقت شد.

سرمربی اسبق آبی پوشان تهرانی در این کنفرانس مطبوعاتی نزدیک به 90 دقیقه صحبت کرد و درباره همه مسائل حرف زد. او در گوشه ای از حرفهایش به پیشکسوتان تیم رقیب هم غبطه خورد و به نوعی از آنها تعریف و تمجید کرد.

منصوریان در این باره و در گوشه ای نشست طولانی اش اظهار داشت: شاید بعضی از رسانه‌‌ها که سابقه‌ زیادی دارند شنیده باشند که استقلال هیولای درونی دارد. وقتی من این را شنیدم خیلی تعجب می‌کردم و با خود می‌گفتم هیولای درونی یعنی چه؟ و حالا متوجه شدم کسانی هستند که خودشان در تیم استقلال را نابود می‌کنند و نمی‌خواهند اتفاقات خوبی بیفتد و فهمیدم هیولای درونی استقلال یعنی چه. آدم‌هایی که درون باشگاه استقلال هستند و چه بلاهایی سر استقلال آوردند. امروز فهمیدم که منافع باشگاه خیلی مهم است. با همه شرایط سخت داشتیم در این فضا کار می‌کردم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: من یاد تیم رقیب‌مان پرسپولیس می‌افتم که ۵-۶ سال این اتفاق برایش افتاد و با این مشکلات دست و پنجه نرم کرد. اتفاقاتی نظیر بی‌احترامی به پیشکسوتان این تیم و خیلی از اتفاقات دیگر من نمی‌خواهم مثل برنامه ۹۰ شکایت کنم و اسم کسانی را بیاورم. ترجیح می‌دهم سکوت کنم چون به هواداران قول داده بودم که اسم بعضی از افراد را بیاورم. اگر قرار بود این کار را انجام بدهم باید هفته سه یا چهار نفر را نام ببرم ولی با توجه به برنامه ۹۰ و اتفاقاتی که در این برنامه افتاد ترجیح می‌دهم سکوت کنم.

به گزارش ایلنا، در چند وقت اخیر پیشکسوتان باشگاه استقلال انتقادات زیادی از علیرضا منصوریان به عمل آوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز