خبرگزاری کار ایران

گزارش خبرنگار ایلنا از اردوی شاگردان برانکو؛

حواشی نشست خبری دیدار پرسپولیس الاهلی

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۴۱۷

برانکو ایوانکوویچ و سرگی ربروف با اهدافی مشترک در نشست خبری پیش از جدال مقابل یکدیگر حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس صبح امروز دبی را به مقصد ابوظبی ترک کرد و در هتل میلینیوم اسکان یافت. مهمترین بحث در اردوی سرخپوشان به مصدومیت سیدجلال حسینی و احتمال بالای غیبت او در جدال فرداشب مربوط می‌شود. در ادامه حواشی مربوط به اردوی سرخپوشان را در آستانه جدال برگشت مقابل الاهلی عربستان پیش رویتان قرار می‌گیرد.

سیدجلال حسینی می‌رسد؟ نمی‌رسد؟

کاپیتان پرسپولیس که از زمان حضور در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده تا نتواند برابر کره جنوبی و سوریه شاگردان کی‌روش را همراهی کند، برابر گسترش فولاد نیز غیبت داشت. با حضور پرسپولیس در اردوی امارات و باشگاه ایرانیان، مراحل درمانی او جدی‌تر دنبال شد و علیرغم حضوری چند دقیقه‌ای در تمرین شب گذشته، همچنان احتمال غیبت او برابر الاهلی بیش از حضورش است.

حواشی نشست خبری دیدار پرسپولیس الاهلی

اعزام به هتل میلینیوم

کاروان پرسپولیس بعد از صرف صبحانه در باشگاه ایرانیان،دبی را به مقصد ابوظبی ترک کردند. اعضای این تیم با حضور در هتل میلینیوم خود را مهیای جدال فرداشب مقابل الاهلی عربستان در استادیوم بن زاید کردند. آنها امروز یک جلسه تمرینی در استادیوم اصلی برگزار خواهند کرد و حضور اصحاب رسانه در 15 دقیقه ابتدایی آن مجاز خواهد بود.

اعزام به جلسه هماهنگی

پندار خمارلو، محمود خوردبین و محمد ترکاشوند به عنوان مسوولان پرسپولیس در جلسه هماهنگی پیش از بازی حضور یافتند تا به همراه ناظر کنفدراسیون و همتای خود در تیم الاهلی به بحث در خصوص بازی فردا بپردازند. براین اساس زمان حرکت تیم‌ها به سمت استادیوم، زمان گرم کردن پیش از بازی، خروج از زمین، آماده شدن برای بازی و انجام مسائل مربوط به فیرپلی مورد بحث قرار گرفت. در این نشست البته قرار شد پرسپولیس با پیراهن سرخ همیشگی و الاهلی نیز با پیراهن سفید و حاشیه سبز در بازی فردا حضور یابد.

حواشی نشست خبری دیدار پرسپولیس الاهلی

مشکل بزرگ برای سیدجلال حسینی

در حاشیه نشست هماهنگی اعلام شد که سیدجلال حسینی به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در بازی برگشت نخواهد بود. کاپیتان پرسپولیس که دیدار رفت را به دلیل محرومیت از دست داده بود، با اشتباه مسوولان برگزاری برای دیدار برگشت هم محروم اعلام شد که با اعتراض محمود خوردبین و روابط عمومی باشگاه همراه شد. در نهایت بعد از استعلام به عمل آمده این اشتباه تصحیح شد و سیدجلال حسینی در صورت دستیابی به آمادگی، مشکلی برای همراهی سرخپوشان نخواهد داشت.

برخورد برانکو ایوانکوویچ و ربروف در نشست خبری

سرگی ربروف و یاسر المسیلیم به عنوان مربی و بازیکن الاهلی و برانکو ایوانکوویچ و حسین ماهینی به عنوان سرمربی وبازیکن پرسپولیس در این نشست خبری حضور یافتند.

سرمربی اوکراینی الاهلی که به واسطه از دست دادن شرایط پیروزی بازی رفت به شدت تحت تاثیر انتقادات قرار دارد، اعلام کرد با شناخت بیشتر نسبت به حریف خود به دنبال جبران نتیجه رفت و صعود به همراه این تیم است.

حواشی نشست خبری دیدار پرسپولیس الاهلی

دروازه بان الاهلی نیز با ابراز خوشنودی بابت صعود تیم عربستان به جام جهانی از این اتفاق به عنوان انگیزه بالای تیمش برای صعود در این مرحله نام برد و آمادگی تیمش را نیز بالا دانست.

حواشی نشست خبری دیدار پرسپولیس الاهلی

سرمربی کروات سرخپوشان نیز با خطرناک خواندن حریف از شرایط مثبت تیمش برای دستیابی به مسیر صعود خبر داد و پتانسیل شاگردانش را بالا دانست. ماهینی نیز ضمن تایید صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ از هدف بزرگ هم‌تیمی‌هایش برای عبور از این مرحله خبر داد.

حواشی نشست خبری دیدار پرسپولیس الاهلی

برانکو ایوانکوویچ و سرگی ربروف در حاشیه این نشست خبری دیداری صمیمانه با یکدیگر داشتند و به خوش و بش پرداختند.

حواشی نشست خبری دیدار پرسپولیس الاهلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز