خبرگزاری کار ایران

برهانی: استقلالی ها به من قول دادند؛ درباره مشکلات تیم صحبت نمی کنم؛ همه چیز مشخص است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۰۲۸

مهاجم اسبق استقلال درباره بازی دوستانه با تیم رسانه ورزش صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی پس از بازی تیمهای رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران اظهار داشت: بعد از مدتها ورزش کردیم و دور هم جمع شدیم. از این اتفاق بسیار خوشحالم. البته روی این دور همی نمی توان اسم مسابقه گذاشت و همه برای هدف دیگری آمده بودیم.

وی درباره آغاز رقابت های لیگ سه و حضورش به عنوان سرمربی تیم داماش تهران خاطرنشان کرد: خد را شکر بچه های خوب و با استعدادی داریم. بچه های جنوب شهر تهران را دور هم جمع کردیم و تیم تشکیل دادیم. امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره طلبش از این باشگاه بیان داشت: درباره طلبم خیلی صحبت کردم اما آخرین خبر این است که چند وقت پیش دنبال مطالباتم بودم و به من قول دادند اولین پولی که برسد پول من را خواهند داد.

وی درباره وضعیت استقلال تصریح کرد: حال و روز استقلال را همه از آن خبر دارند و می بینند چه اتفاقی رخ می دهد. آرزوی موفقیت دارم برای این تیم و امیدارم هواداران استقلال روزهای خوب تیم خود را دوباره ببینند.

برهانی در پایان درباره مشکلات تیم استقلال گفت: درباره مشکلات تیم صحبت نمی کنم و حرفی در این باره ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز