خبرگزاری کار ایران

می‌خواهند من را مقابل هواداران قرار دهند؛

عصبانیت آرش آقای گل؛ شاید از استقلال شکایت کنم/ کسانی که تعصب نداشتند پول گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۰۰۲

مهاجم سابق استقلال تهران درخصوص شایعه شکایتش از باشگاه استقلال تهران واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، آرش برهانی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعه شکایت از این باشگاه، گفت: من نزدیک به یک سال است برای دریافت بدهی های خود و مشکلات مالی به باشگاه استقلال می روم. باشگاه به من 4 مرتبه نامه داده است. من به باشگاه استقلال نامه، مدارک و چک خود را ارائه دادم و گفتم برای یک عمل جراحی نیاز به پول دارم. من برای دریافت مطالبات خود بارها به باشگاه مراجعه کردم و بارها قول شنیدم اما هیچ عملی ندیدم.

وی ادامه داد: الان حدود 40 روز است که ماشین خودم را فروختم تا مشکلاتی که دارم را حل کنم. بارها پول به باشگاه آمد اما من یک ریال دریافت نکردم و نمی دانم چه کسی اجازه نمی داد من پول بگیرم. بازیکنان زیادی به استقلال آمدند و کمتر از چند هفته برای تیم به میدان رفتند اما همه پول خود را گرفتند و مسئولان باشگاه نیز با افتخار گفتند که این بدهی ها را تسویه کرده‌اند. من فکر می‌کنم این بازیکنان حتی یک روز هم به فکر استقلال نبودند و به تیم تعصبی نداشتند. نمی خواهم بگویم بازیکنان داخلی به استقلال غیرت نداشتند اما مطمئنا طلب آنها یک دهم من هم نیست.

آرش برهانی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلات استقلال نسبت به عدم دریافت مطالبات خود صبر کرده گفت: با وجود مشکلات شدید مالی، یک بار اعتراض نکردم. در این تیم جوانی ام را گذاشتم و از خیلی از چیزها گذشتم. بارها به دلیل مشکلات دیگران حاضر شدم دریافتی نداشته باشم تا مشکلات مالی باشگاه حل شود. تا به امروز هیچگاه از استقلال شکایت نکردم. به دلیل مشکلات مالیاتی استقلال من ممنوع الخروج شدم. به باشگاه رفتم تا از آنها نامه بگیرم که چرا من باید مالیات پولی که نگرفتم را پرداخت کنم؟ طبق اسناد من باید مالیات مبلغی که در قراردادم ثبت شده است را پرداخت کنم اما من گاهی حتی 40 درصد مبلغ را هم نگرفته ام اما باید آن را پرداخت کنم. افرادی که در باشگاه کار می کنند شاهد این موضوع هستند. 

آقای گل سابق استقلال در خصوص اینکه از این باشگاه شکایت خواهد کرد یا خیر گفت: نمی‌دانم شاید برخی افراد فکر کردند من شاید از باشگاه استقلال شکایت کنم. من هیچوقت از باشگاهی که برای آن جوانی‌ام را گذاشتم، روزهای خوب و بدی داشتم، شکایت نمی‌کنم. هواداران استقلال همیشه به من در روزهای طولانی محبت داشتند. برخی دوستان علاقه داشتند من از استقلال شکایت کنم اما آنها بدانند من تا 29 مرداد شکایتی را به AFC و کمیته انضباطی نداشتم اما شرایط به شکلی است که شاید در آینده با این شرایطی که فراهم کردند این کار را انجام دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز