خبرگزاری کار ایران

نظر محمدی: می‌خواهیم به هواداران عیدی بدهیم/ امیدوارم فردا باران نبارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۳۹۷

سرمربی سپیدرود از شرایط تیمش پیش از دیدار با ملوان می‌گوید.

به گزارش ایلناٰ، على نظرمحمدى، سرمربى سپیدرود با حضور در نشست خبرى پیش از دیدار با ملوان در خصوص شرایط این دربى و آمادگى تیمش اظهار داشت: سپیدرود بعد از روند خوبى که در هفته هاى چهارم و پنجم پشت سر گذاشت،  متاسفانه با  توجه به دیدارهاى ملى با تعطیلى بازى ها مواجه شدیم.  ما از این شرایط با توجه به بضاعت تیم استفاده کردیم و دو دیدار تدارکاتى برگزار کردیم. شرایط روحى روانى تیم با توجه به نتایج دو دیدار پایانى ما در لیگ خوب است و بازیکنانم انگیزه بالایى براى ادامه دارند.

وى ادامه داد: با توجه به عید و این روز خجسته مى‌خواهیم به هواداران مان عیدى بدهیم.

نظرمحمدى در خصوص آشنایى اش از شرایط ملوان گفت: این تیم رقیب سنتى ماست،  براى ما قابل احترام است و مربى باتجربه و کاردان در راس کار خود دارد. اما ما سپیدرود هستیم  و در فصل گذشته با این تیم در لیگ یک رقابت داشتیم و با اقتدار صعود کردیم. علیرغم تمام احترامى که براى ملوان قائل هستیم، شرایط ما به گونه‌اى است که به دنبال پیروزی هستیم و به مراحل بالاتر فکر مى‌کنیم.

سرمربى سپیدرود توصیه‌اى هم به هواداران تیمش در این دربى داشت و گفت: از هواداران‌مان مى‌خواهیم با توجه به جایگاهى که در لیگ برتر داریم فقط سپیدرود را تشویق کنند تا از هرگونه محرومیت احتمالى دور باشیم. خداى ناکرده هر اهانتى به تیم حریف مى‌تواند ما را با محرومیت مواجه کند و در لیگ برتر از امتیاز میزبانى محروم شویم. امروز تنها دلخوشى سپیدرود سرمایه ما یعنى هواداران هستند و خواهشمندم آنها این موضوع را درک کنند و حامى بزرگ ما باشند. ما دو بازى حساس خانگى مقابل استقلال و سایپا داریم و به حمایت صد در صدى آنها در استادیوم خانگى نیاز داریم.

نظرمحمدى در خصوص جذب بازیکنان جدید و استفاده از آنها در دربى پیش رو گفت: بنا به صلاحدید کادرفنى و نیاز شاید از آنها استفاده می کنیم.

سرمربى سپیدرود در واکنش به اینکه سپیدرود در جام حذفى به دنبال چه چیزى است و قادر به شگفتى سازى است یا خیر گفت: باید در جام حذفى مرحله به مرحله  برنامه ریزى کرد و پیش رفت. اینکه بخواهیم اکنون به فینال جام حذفى فکر کنیم کار غیرعاقلانه اى است.  ما باید قبول کنیم جام شگفتى هاست و هر حریفى قابل احترام است و دست کم گرفتن حریف مشکل ساز خواهد بود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه ما بازیکنان تکنیکى و سرعتى در خط حمله خودمان داریم طبیعى است که بارندگى روى کار ما تاثیرگذار خواهد بود و برنامه تاکتیکى ما را برهم مى‌زند و امیدوارم بارندگى فردا قطع شود تا هواداران از بازى لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز