خبرگزاری کار ایران

کعبی: ملوان را شکست می‌دهیم / نیازی به پول ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۳۸۲

کاپیتان سپیدرود رشت در آستانه بازی با ملوان بندرانزلی در جام حذفی درباره شرایط سرخپوشان برای این بازی و دیگر مسائل اظهار نطر کرد.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درخصوص برگزاری دیدار سپیدرود رشت با ملوان بندرانزلی در ورزشگاه عضدی گفت:‌ من از وضعیت ورزشگاه سردار جنگل خبر ندارم و نمی‌دانم این ورزشگاه آمادگی برگزاری بازی را داشت یا نه. بالاخره این تصمیم هیئت فوتبال استان بوده و برای ما قابل احترام است. به نظرم هر جایی که مورد تایید باشد برای این بازی سنگین انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: این بازی از جذابیت بالایی برخوردار است و بین هواداران دو تیم کری‌خوانی‌های زیادی وجود دارد. برای این بازی تمریناتم را پیگیری می‌کنم و مصدومیتم هم رو به بهبود است. انشاء‌الله برای بازی با ملوان بتوانم به میدان بروم.

کعبی درباره رویارویی با ملوان در جام حذفی اظهار داشت: آمادگی خوبی پس از نتایج لیگ برتر به دست آورده‌ایم و مشکل خاصی از جهت بازیکن محروم یا مصدوم نداریم. ملوان با کادرفنی و سرمربی خوبی به این مسابقات پای گذاشته است. مطمئن باشید بازی سنگینی با یک تیم ریشه‌دار داریم. سه امتیاز خانگی را با احترامی که برای ملوان قائلم به دست می‌آوریم چون تیم خوبی تشکیل دادیم و یک تیم لیگ برتری هستیم. هر دو تیم را به خاطر هوادارنشان دوست دارم و ارزش زیادی برایشان قائلم.

کاپیتان سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: خبر خاصی راجع به پرداخت پول نیست و تنها سلام و علیک داریم! درصدی متاسفانه پرداخت نشده و این بحث‌ها بارها اعلام شده و فایده‌ای ندارد. زبان ما مو در آورده و سعی می‌کنم در این خصوص زیاد صحبت نکنم. تمرکز ما فعلا روی مسائل جام حذفی است و سعی می‌کنم به عنوان نماینده سرمربی به بازیکنان آرامش بدهم. امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود. من به خاطر مردم رشت با سپیدرود قرارداد امضا کردم و نیازی به پول ندارم، دغدغه اصلی من بازیکنان هستند که وظیفه من به عنوان کاپیتان این است که پیگیر مسائل آنها باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز