خبرگزاری کار ایران

مربی تراکتورسازی در گفت و گو با ایلنا؛

مجتبی حسینی: نتیجه بازی ملی در همیشه مهم است/ دوست ندارم کره‌جنوبی صعود کند

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۳۸

مربی تراکتورسازی در خصوص دیدار ایران مقابل سوریه صحبت کرد.

مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ایران مقابل سوریه اظهار داشت: بازی خوبی خواهد بود و با توجه به اینکه تیم ملی صعود کرده بازیکنان از نظر روانی تحت فشار نیستند و همین موضوع باعث می‌شود با فراغ بال و آرامش به میدان بروند که پوئن مثبتی برای ما خواهد بود و برخلاف حریف فشاری روی ما نیست.

وی در مورد اینکه تشریفاتی بودن بازی منجر به بی‌انگیزگی بازیکنان می‌شود یا نه، گفت: در بازی‌های ملی مخصوصاً مسابقات رسمی و مقدماتی جام جهانی بازی تشریفاتی نداریم چرا که اعتبار تیم و بازیکنان با نتایجش خواهد بود و همیشه انگیزه لازم برای اینجور بازی‌ها وجود دارد. از طرفی رکورد گل نخوردن و نباختن تیم ملی هم انگیزه مضاعفی به بازیکنان داده تا شانس بیشتری برای موفقیت در این دیدار داشته باشیم.

مربی تراکتورسازی در مورد اینکه سوریه پدیده گروه A بوده و ممکن است تیم ما را غافلگیر کند عنوان کرد: با توجه به تجربه و آنالیز خوبی که کادرفنی همیشه در بازی‌ها داشته بعید می‌دانم سوری‌ها توانایی غافلگیرکردن ما را داشته باشند.

حسینی در مورد جنگ روانی که ممکن است بازیکنان حریف در بازی ایجاد کنند هم گفت: با توجه به بازیکنان با تجربه‌ای که داریم و اکثر آنها در میادین بین‌المللی حضور داشته‌اند اسیر این بازی‌ها نخواهند شد و کادرفنی هم نشان داده توانایی مدیریت این مسائل را دارد و جای نگرانی نیست.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از تیم دوم صعود کرده به جام جهانی از گروه A اظهار داشت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی من شخصاً دوست دارم کره‌جنوبی صعود نکند. کره‌ای‌ها زیادی مغرور شدند و احترامی که شایسته ما بود را رعایت نکردند و امیدوارم ازبکستان تیم صعود کننده باشد.

مربی تراکتورسازی در پایان با اشاره به پیش‌بینی‌اش از بازی فردا گفت: فکر می‌کنم اگر شرایط مساعد باشد پیروزی مقتدرانه‌ای مقابل سوریه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز