خبرگزاری کار ایران

تیم ملی مدتی است که ترکیب اصلی ندارد

فریبا:تیم ملی بیشتر ابتدا به دنبال نباختن بود

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۹۳

مدیرفنی استقلال شرایط تیم ملی را با استراتژی کی روش مناسب عنوان کرد و ابراز امیدوار می‌کند آنها با بهترین عملکرد راهی روسیه شوند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی اظهار داشت: بازی شطرنج گونه‌ای بود هم تیم ما و هم تیم کره به دنبال کسب پیروزی بود البته ما بیشتر ابتدا به دنبال نباختن بودیم و سپس تلاش می‌کردیم که ازضد حملات به گل برسیم.

وی ادامه داد: کره جنوبی احتیاج مبرمی به سه امتیاز بازی داشت و هر چه بیشتر به دقایق آخر بازی نزدیک می شدیم آنها حملات بیشتری می‌کردند.

فریبا افزود: با 10 نفره شدن تیم ملی و اخراج عزت اللهی ترکیب تیمی ما به هم خورد البته کی‌روش نشان داد کار را بلد است و با تعویض‌های هوشمندانه‌ای که انجا م داد روند بازی را تغییر داد.

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه آیا تیم ملی دردیدار مقابل سوریه با تیم اصلی بازی خواهد کرد یا خیر؟ اعلام داشت: تیم ما مدتی است که ترکیب اصلی ندارد چون دست کی‌روش برای انتخاب نفرات باز است و می‌تواند در هر بازی بارها تغییر سیستم دهد.

وی در خصوص رکورد گل نخوردن تیم ملی گفت:‌ امیدوارم این رکورد همچنان حفظ شود و ما با یک عملکرد خوب به مرحله نهایی جام جهانی برویم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز