خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن حماسه صعود به جام جهانی 2018 روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۰۳۵

مراسم جشن حماسه صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه، فردا با عنوان جشن همبستگی ایرانیان، یک ورزشگاه سفید پوش برپا می شود

به گزارش ایلنا، مراسم جشن حماسه صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی 2018 روسیه، فردا با عنوان جشن همبستگی ایرانیان، یک ورزشگاه سفید پوش برپا می شود که با مشارکت عمومی اهالی فوتبال دوست و دست اندرکاران انجام می شود.
در این مراسم که طی روزهای گذشته با مشارکت روابط عمومی فدراسیون فوتبال؛روابط عمومی سازمان لیگ،کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال و جمعیت حامیان هواداران و با مشارکت کانون هواداران باشگاههای مختلف لیگ برتری و لیگ یکی ساماندهی شده است،حامیان همیشه همراه تیم ملی از کادر فنی شایسته و بازیکنان متعصب تیم ملی فوتبال ایران تقدیر و تشکر خود را بابت کسب نتایج درخشان و صعود مقتدرانه به جام جهانی ابراز خواهند کرد.
در این مراسم یکی از سرودهای ویژه حمایتی از تیم ملی،توسط دکتر بیات به صورت زنده برای حاضران پخش خواهد شد.همچنین اجرای سرودهای مختلف توسط ارتش جمهوری اسلامی،از دیگر برنامه هایی است که فردا در حاشیه مراسم جشن حماسه صعود برگزار خواهد شد.اجرای ویژه برنامه ناقاره زنی حضرت امام رضا(ع)هم از دیگر برنامه های فرهنگی در حاشیه مراسم است.
همچنین روابط عمومی سازمان لیگ،ویژه برنامه رادیو ورزشگاه را تدارک دیده تا از ساعاتی قبل از آغاز بازی،آخرین اطلاعات و اخبار را به سمع حاضران در ورزشگاه برساند.
در این میان،قرار است در حاشیه دیدار ایران و سوریه و در جشن حماسه صعود،از پرچم های بزرگ جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه آزادی رونمایی شود.ضمن اینکه قرار گرفتن پرچم 2100 متری در میان هواداران پرشور فوتبال هم حال و هوای متفاوتی به مراسم جشن صعود خواهد بخشید.
برپایی مراسم نورافشانی در پایان مسابقه هم،بخش دیگری از برنامه های مربوط به جشن صعود خواهد بود.
حضور محمد،هوادار روشندل تیم نساجی که در ماههای گذشته عشق و علاقه او به فوتبال را از قاب تلویزیون شاهد بوده ایم،در کنار سیل علاقمندان عاشق تیم ملی یکی دیگر از ویژه های مراسم سه شنبه شب خواهد بود.
14 شهریور،در ایستگاه پایانی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قرار داریم و بدون شک حضور پرشور هواداران فوتبال،در جهت تقدیر از یوزهای ایرانی،برای خلق رکوردهای جاودانه؛جشن حماسه صعود را خاطره انگیز تر از هر زمان دیگری خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز