خبرگزاری کار ایران

با اعلام فهرست جدید تیم ملی؛

شجاعی و حاج‌صفی؛ معمایی که هنوز حل نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۲۸۰

برای مشخص شدن وضعیت دو بازیکن ایرانی پانیونیوس باید هنوز صبر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان با اعلام فهرست اولیه نفرات مورد نظرش برای اردوی تیم ملی و دیدار با کره‌جنوبی هنوز معمایی که در ذهن اکثر فوتبالدوستان وجود دارد را حل نکرده است.

نفراتی که کی‌روش از آنها دعوت کرده است همه مربوط به بازیکنان شاغل در لیگ ایران است و طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون قرار است اسامی لژیونرها 5 شهریور ماه اعلام شود تا فهرست نهایی تیم ملی در این زمان مشخص شود.

به همین دلیل فوتبالدوستان در انتظار اعلام اسامی لژیونرها هستند تا متوجه شوند نام مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در آن حضور دارد یا نه.

این دو بازیکن چندی پیش به درخواست باشگاه‌شان ناچار به حضور در دیدار برابر مکابی، نماینده رژیم اشغالگر قدس شدند و همین موضوع و واکنش‌های بعد از آن، ادامه همکاری آنها با تیم ملی فوتبال را دچار شک و شبهه کرد.

البته طی استعلامی که فیفا از فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت این دو بازیکن گرفت، مسئولان فدراسیون علنا اعلام کردند هیچگونه محرومیتی برای این دو بازیکن اعمال نشده است.

حال باید تا 5 شهریور صبر کرد و دید کی‌روش در فهرست نفرات خود نام این دو بازیکن را جای می‌دهد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز