خبرگزاری کار ایران

باید روند بردهای‌مان را ادامه دهیم

مهدی‌زاده: خوشحالیم که بهترین هواداران فوتبال را داریم/ در هفته‌های نخست هم باید پیروز می‌شدیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۶۶

مدافع تراکتورسازی در خصوص شرایط این تیم می‌گوید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی تراکتورسازی، محمدرضا مهدی زاده درباره وضعیت فعلی تیم اظهار داشت: خوشبختانه در 2 هفته اخیر تیم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم. نه‌ تنها من بلکه همه بچه‌های تیم وضعیت خوبی داریم و با این 2 برد از روحیه خوبی برخورداریم.

وی افزود: شرایط خوبی داریم و تلاش می‌کنیم این روند رو به رشد را در ادامه مسابقات هم حفظ کنیم و به جایگاهی درخور تیم تراکتورسازی برسیم.

مدافع تراکتورسازی درباره نتایج تیم در هفته‌های نخست خاطرنشان کرد: ما در هفته‌های اول بدشانسی آوردیم که توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد و فشار زیادی روی تیم ما وجود داشت که در حال حاضر خدا را شکر تیم به شرایط خوبی رسیده است.

مهدی‌زاده در ادامه تصریح کرد: ما 2 بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم که در این دیدارها و دیدارهای هفته‌های نخست مستحق پیروزی بودیم. تلاش می‌کنیم این شرایط را ادامه دهیم تا در بازی‌های بعدی موفق باشیم.

«حمایت هواداران تراکتورسازی باعث حفظ روحیه تیم در روزهای نخست لیگ برتر شد»، مهدی‌زاده بابیان این جمله گفت: هواداران در روزهای سخت پشت ما بودند و هیچ‌وقت ما را تنها نگذاشتند. پس از باخت به استقلال 30 دقیقه تیم ما را تشویق کردند و ما خوشحالیم که بهترین هواداران فوتبال را داریم.

وی با اشاره به 3 دیدار پیاپی با مشهدی‌ها تأکید کرد: بازی جام حذفی با پدیده در مشهد بازی سختی است و پس‌ازآن باید با سیاه‌جامگان در تبریز بازی کنیم که دیدار با تیم‌های مشهدی سخت و دشوار هستند که ما 3 بازی با این تیم‌ها پیش روی داریم.

مهدی‌زاده در ادامه گفت: ما 2 بازی در خانه داریم که می‌خواهیم در این بازی‌ها به پیروزی برسیم تا جایگاه بهتری در لیگ برتر کسب کنیم و در جام حذفی هم امسال می‌خواهیم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم که باید پدیده را از پیش‌روی برداریم.

وی در مورد حضورش در ترکیب اصلی تراکتورسازی از فصل گذشته گفت: سال قبل من در چند پست به میدان رفتم و با اعتمادی که در این تیم به من شد توانستم در ترکیب تیم جایی داشته باشم.

وی ادامه داد: امسال هم با توجه به شرایطی که پیش آمد من نفر اول خط دفاعی شدم که این موضوع وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند ولی با کمک بچه‌ها توانستیم تا امروز عملکرد خوبی داشته باشیم و پس‌ازاین هم تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد ممکن را از خود نشان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز