خبرگزاری کار ایران

ستاره بوندسلیگایی کره جنوبی: مثل سابق بازی کنیم نمی توانیم ایران را ببریم/ انتظارات از ما بالاست

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۳۷

ستاره تیم ملی کره جوبی از سخت بودن بازی با ایران گفت.

به گزارش ایلنا، کو جاچئول ستاره تیم ملی کره جنوبی در گفت وگو با خبرنگاران کره ای درباره دیدار با ایران اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی دارم و باید اعتراف کنم بیش از انتظارم آماده هستم. فکر می کنم دلیل این امر پیش فصل فوق العاده ای بود که پشت سر گذاشتم.

وی درباره تغییر پستش در این فصل از رقابت ها در ترکیبی تیم آگزبورگ گفت: من با پست جدیدم یعنی هافبک دفاعی مشکل ندارم و به آن علاقه دارم. وقتی بچه بودم در این پست توپ می زدم. در کی لیگ هم سابقه بازی در این پست را دارم. من چالش های این گونه را دوست دارم. از ابتدای این فصل بوندسلیگا هم در این پست بازی کرده ام.

هافبک کره جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد:  اگر به سبک گذشته بازی کنیم بردن ایران دشوار می شود. فاصله بین دفاع و دروازه بان در ایران بسیار کم است. باید بدانیم چگونه با این مساله برخورد کنیم. با این حال من یک بازیکن هستم و سرمربی باید تصمیم بگیرد که ما چه کار کنیم.

چئول در پایان گفت: تیم خوبی داریم. هم نفرات باتجربه هستند و هم بازیکنان جدید به تیم اضافه شده اند. انتظارات از ما بالاست و باید به حضور هواداران و استقبال آنها از الان افتخار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز